اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ولادت امام موسی‌ابن جعفر (ع) صورت می‌گیرد

آغاز به ساخت بیمارستان 10 تخت‌خوابی شهر سیدان

فرماندار مرودشت از آغاز به ساخت بیمارستان 10 تخت‌خوابی شهر سیدان و تجهیز بیمارستان مرودشت در سالروز ولادت حضرت امام موسی‌ابن جعفر (ع) خبر داد.

آغاز به ساخت بیمارستان 10 تخت‌خوابی شهر سیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ماه محرم یک فرصت بزرگ معنوی و حماسی است که هر ساله در این ایام الگوهای فکری و رفتاری امام حسین(ع) و شهیدان در رکابش در ویترین عاشورا عرضه می‌شود.

وی از اقدام ابا عبدالله‌الحسین به عنوان تنها شیوه ممکن برای نهیب به افکار و وجدان همیشگی جامعه یاد کرد و گفت: هیچ شیوه‌ای جز آنچه سیدالشهدا(ع) برای نهضت عاشورا انجام داد نمی‌توانست جامعه آن روز، حال و آینده را برای حق‌طلبی و عزتمندی خود پاسخگو کند که در واقع این قیام هزینه امر به معروف و نهی از منکر بود.

فرماندار مرودشت از حماسه و مصیبت به عنوان دو رکن اصلی از نهضت عاشورا یاد کرد که با یکدیگر پیام دین‌مداری و آزادی‌خواهی را به ارمغان آورده است.

حسینی از انقلاب اسلامی به عنوان دستاورد ممتاز نهضت حسینی اشاره کرد و در مورد گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: ذات انقلاب اسلامی که تهدیدکننده بساط سلطه و ظلم مستکبران عالم بود موجودیت بسیج را در راستای استراتژی دفاع همه‌جانبه امام اقتضا می‌کرد زیرا گستره شعارها و آرمان‌های نهضت امام خمینی(ره) جهانی بود.

رئیس شورای اداری شهرستان مرودشت از بسیج به عنوان فرمول دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج به عنوان بدنه فعال ملت در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی عامل اساسی در حفظ امنیت ملی بوده که در آشکارترین تهدید ملی یعنی دفاع مقدس به عنوان یک تجربه موفق امروز الگوی دفاع از منافع ملی در سایر کشورها است، به همین جهت تمام مسئولان در ادارات باید در این هفته ضمن تجلیل از بسیجیان خود یاد و نام حماسه‌آفرینان بسیجی را گرامی بدارند.

وی از نقش هیئت‌های مذهبی، روحانیت معظم، مردم شهرستان، مداحان، اصحاب رسانه و تمام کسانی که با حضور شورآفرین خود زمینه برگزاری عزاداری ماه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا را فراهم کردند تشکر و از نیروهای انتظامی به عنوان برگزارکنندگان باشکوه نظم و آرامش تقدیر کرد.

فرماندار مرودشت در پایان از پیگیری پروژه کلنگ‌زنی بیمارستان 10 تخت‌خوابی شهر سیدان و تجهیز نیازمندی‌های بیمارستان مرودشت که با تلاش‌های نماینده مردم در خانه ملت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مدیران این شهرستان انجام گرفته در سالروز ولادت امام موسی‌ابن جعفر (ع) خبر داد و از دستگاه‌های مربوطه خواست که زمینه انجام این حرکت اثربخش را فراهم آورند.

در پایان از اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه که در هفته کاهش بلایای طبیعی مقام برتر را کسب کردند با لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول