اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

شهادت با سرشت بسیجیان عجین شده است

فرمانده سپاه دشتی گفت: شهادت با سرشت بسیجیان ما عجین شده است و صبوری و بردباری از ویژگی‌های برجسته بسیجی و بسیجیان است.

شهادت با سرشت بسیجیان عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبج امروز در جمع حلقه‌های شجره طیبه صالحین و بسیجیان شهرستان دشتی گفت: حیات یک نظام مردمی به حضور توده‌های مردم و پشتیبانی آنان از حکومت بستگی دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: بسیج در نظام اسلامی با سرشت مردم عجین شده و ملت قهرمان ما با پوست و گوشت خود از آن حمایت می‌کنند و در قالب سازمانی نظام یافته و منسجم به منصه ظهور و بروز در می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با الهام گرفتن از اسلام ناب محمدی از روزهای پس از پیروزی انقلاب با توطئه‌های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبه‌رو شد.

کاظمی اضافه کرد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها به دفاع برخیزد.

وی گفت: به این منظور پس از پیروزی انقلاب اسلامی از درون اقشار میلیونی مردم حرکتی خودجوش در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب بسیج پدید آمد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: بسیج پدید آمد تا آمادگی دفاعی در مردم تقویت و مشارکت مردم در امنیت دفاع گسترش و تعمیق فرهنگ بسیجی در راستای اسلام ناب محمدی (ص) کمک و مقابله با حوادث و مشارکت در بخش‌های مختلف اجرایی کشور شود.

وی ادامه داد: در آن روز تشکر حضرت امام عظیم‌الشان در استقبال عموم مردم از بسیج بود و امروز هم مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا بسیج را مایه ابهت و افتخار نظام می‌دانند.

کاظمی گفت: امروز هر بسیجی ما دارای اینگونه ویژگی‌ها و شاخص‌ها و تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولی‌فقیه می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: امام رحل فرمودند من به همه ملت و همه قوای نظامی و انتظامی اطمینان می‌دهم که امور دولت اسلامی اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد آسیبی به این مملکت وارد نخواهد شد.

وی تصریح کرد: بسیجی ما ایمان و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا دارد و شوق وصال یار و غرق شدن در حضرت دوست همواره بزرگترین آرزوی اولیای الهی و بسیجیان ما بوده و هست.

کاظمی یادآور شد: شهادت با سرشت بسیجیان ما عجین شده است و صبوری و بردباری از ویژگی‌های برجسته بسیجی و بسیجیان است.

وی اذعان کرد: سرسختی در برابر دشمنان شناخته شده و حضور همه‌جانبه در صحنه‌های دشوار و سخت مبارزه با دشمنان و قرار گرفتن در برابر تهدیدهای همه‌جانبه آنان و بی‌آلایشی و تمایل نداشتن به مظاهر دنیا و فروتنی و شکستن نفس و اخلاق و دانش فنی و علوم روز از ویژگی‌های بسیجیان است.

انتهای پیام/66001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول