اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

بسیج ثمره ایمان و اعتقاد ملت ایران به آرمان انقلابی خویش است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج ثمره ایمان و اعتقاد ملت ایران به آرمان انقلابی خویش است.

بسیج ثمره ایمان و اعتقاد ملت ایران به آرمان انقلابی خویش است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری جمعه شب در نشستی با اشاره به هفته بسیج، از بسیج به عنوان ثمره ایمان و اعتقاد ملت ایران به راه بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌های خمینی کبیر یاد کرد و اظهار داشت: قامت برافراشته این نیروی مردمی برخواسته از بطن مردم، همواره سد بزرگی بر سر راه زیاده خواهی‌های دشمنان این سرزمین بوده است و بدون شک با تداوم اتکای ملت ایران به روحیه بسیجی و جهادی می‌توان گام‌های بلندی در جهت رشد و پیشرفت کشورمان برداریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت ملت و تداوم آن ثمره بسیج یکپارچه ملت ایران در حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و رمز پویایی این سازمان مردمی، اتکای بی واسطه به ولایت است که آن را از گزند هر توطئه و انحرافی مصون داشته است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس یاد همه شهدای غیور بسیجی هرمزگان را گرامیداشت و گفت: جای جای این سرزمین، خون پاک شهیدی به نشانه شرافت و عزت این ملت بزرگ فدا شده است و بسیج تبلور واقعی روحیه ایمان و استقلال و پای بندی به خون شهداست.

وی یکی از دلایل اساسی دشمنی ابرقدرت‌ها با بسیج و فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی را «شکست‌های پی در پی جبهه استکبار» از این نیروی مردمی متکی به مردم و در مسیر ولایت و رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج معیاری برای محک زدن غیرتمندی و صلابت فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس بود و اکنون این مکتب درخشان و فروزنده میزبان حامیان ولایت است و چراغ برافروخته امام خمینی (ره) که با هدف حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و یکپارچگی صفوف ملت در دفاع از انقلاب ایجاد شد، برای همیشه روشن و ماندگار خواهد بود.

آشوری حرکت توامان بسیج بر محور علم و دانش و پویندگی را یکی دیگر از علل ماندگاری آن برشمرد و گفت: تجربه منحصربفرد ملت ایران در دوران دفاع مقدس و تداوم آن تاکنون در عرصه‌های مختلف، شرایط را بر زیاده خواهان از ملت ایران به تنگ آورده است و بدون شک تداوم استقلال و عزت طلبی در گرو حفظ روحیه بسیجی در جامعه است.

انتهای پیام/88001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول