اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی 2 طرح بزرگ صنعتی در شهرستان سروآباد

فرماندار سروآباد از آغاز عملیات ساخت دو طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در این شهرستان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

کلنگ‌زنی 2 طرح بزرگ صنعتی در شهرستان سروآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد محمدرضایی جمعه‌شب در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان 35 تختخوابی سروآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب از ضروری‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان بوده و امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان کشوری شاهد تکمیل بیمارستان سروآباد باشیم.

وی افزود: به دلیل موقعیت استراتژیک سروآباد و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت کالاها و خدمات کشور و حضور ده‌ها هزار گردشگر در این منطقه توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های خدماتی و بهداشتی از لازم‌ترین امور است.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: امید است شاهد بهره‌برداری کامل از بیمارستان 35 تختخوابی این شهرستان تا پایان سال‌جاری و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در خور شأن اهالی ولایت‌مدار و مرزدار این خطه از میهن اسلامی باشیم.

محمدرضایی در ادامه از آغاز ساخت دو طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در این شهرستان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج خبر داد و افزود: کارخانه تولید قارچ خوراکی با ظرفیت یک‌هزار و 200 تن و کارخانه 30 هزار تنی کمپوت از جمله طرح‌های مهم تولیدی و صنعتی است که همزمان با این ایام در شهرستان سروآباد کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این دو طرح بزرگ صنعتی و تولیدی بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است و توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

فرماندار سروآباد خاطرنشان کرد: برای این دو طرح از محل تسهیلات توسعه بخش کشاورزی نیز 125 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

محمدرضایی اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان سروآباد مشکل حادی وجود نداشته و اگر عملیات آسفالت مسیر مواصلاتی کامیاران ـ سروآباد نیز که از چند سال پیش آغاز شده است به نتیجه برسد شاهد تحولی بزرگ در حوزه راه‌سازی این شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان افزود: این مسیر بیش از 100 کیلومتر طول دارد که تنها 25 کیلومتر آن آسفالت نشده است و امیدواریم با اختصاص اعتبارات ویژه شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم باشیم.

انتهای پیام/79006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول