اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مجری تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه:

سرمایه‌گذاری در بیمارستان بانه به نفع افراد سرمایه‌گذار است

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مساحت زمین و پیشرفت فیزیکی احداث بیمارستان بانه، این موارد را موجب سودآوری و منفعت برای ورود سرمایه‌گذار به سرمایه‌گذاری در این پروژه دانست.

سرمایه‌گذاری در بیمارستان بانه به نفع افراد سرمایه‌گذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدجعفر علیزاده پنج‌شنبه شب در نشست با سرمایه‌گذاران بانه‌ای در خصوص بیمارستان‌ بانه اظهار کرد: این بیمارستان 51 هزار مترمربع زمین دارد که 8 هزار و 600 مترمربع آن به زیربنای پروژه اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: فضاهای خالی اطراف بیمارستان را می‌توان به ساخت پروژه‌هایی مرتبط با این بحث اختصاص داد که علاوه بر سودآوری آن، موجب رضایت خداوند و نیز تامین سلامت مردم می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: با احتساب زمین، تاکنون 15 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و این به نفع سرمایه‌گذاران است چراکه سرمایه‌گذاران با تامین مابقی اعتبارات به مدت 30 سال مدیریت این بیمارستان را در اختیار بگیرند.

وی این را هم گفت: کسی که بیمارستان می‌سازد قطعاً جنبه سودآوری را بعد از ارائه خدمت به مردم و تامین نیازهای درمانی مردم در نظر می‌گیرد و این بهترین نوع خدمت به همنوع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در صورتی که سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این بیمارستان تمایل داشته باشند ما بهترین مشاوران را در اختیار آنها قرار می‌دهیم و اگر اطلاعات بیشتری هم بخواهند به آنان خواهیم داد.

یکی از سرمایه‌گذاران بانه‌ای هم که برای سرمایه‌گذاری در ساخت بیمارستان بانه ابراز تمایل کرده بود، در این نشست گفت: شهرستان بانه تا بعد از دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات برخوردار نبود و مردم برای گذران زندگی به کوره‌پزی‌ها پناه می‌بردند.

محمد ابراهیمی افزود: نظام اسلامی با ایجاد بازارچه رسمی سیرانبند مردم این شهرستان را با رونق تجارت و کسب و کار به نون و نوا رساند و اکنون در سایه این نظام اسلامی زندگی آرامشی دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بنده میلیاردر باشم و در بانه‌ای که امکانات درمانی مناسب ندارد، زندگی می‌کنم، مشکلی برای من نوعی پیش بیاید شاید تا رسیدن به شهرهای دیگر جان سالم به در نبرم.

ابراهیمی تصریح کرد: به همین منظور ما هم با اندک سرمایه‌ای که به واسطه این نظام اسلامی جمع کرده‌ایم می‌خواهیم دولت را در رسیدن به هدف خدمت‌رسانی به مردم یاری دهیم.

وی در پایان گفت: سرمایه‌گذاری ما در این بیمارستان کمک به دولت و مردم است منتها نیاز به مشاوره‌های لازم داریم که امید است ما را در این راستا حمایت کنند.

انتهای پیام/79001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول