اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد

پیشرفت 68 درصدی عملیات ساخت بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از پیشرفت 68 درصدی تکمیل پروژه ساخت بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان خبر داد.

پیشرفت 68 درصدی عملیات ساخت بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصادق وجدی شامگاه جمعه در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان اظهار داشت: عملیات ساخت این پروژه درمانی و بهداشتی از سال 90 آغاز شده و هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی 68 درصدی برخوردار است.

وی افزود: عملیات ساخت این پروژه از سال 90 و در زیربنایی به مساحت 18 هزار و 195 مترمربع آغاز شده و برای تکمیل آن تاکنون بیش از 31 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته ‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه در سال 92 نیز 40 میلیارد ریال دیگر اختصاص یافته و امیدواریم با در نظر گرفته‌شدن شرایط سرما و یخبندان در منطقه و با همت مضاعف متولیان ساخت شاهد تکمیل این پروژه در آغازین ماه‌های سال 93 باشیم.

وجدی همچنین از انجام مکاتبه‌ای با وزارت راه و شهرسازی برای تبدیل نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان دهگلان به اداره شهرستانی خبر داد و افزود: امیدواریم با هماهنگی‌های به عمل آمده شاهد به ثمر نشستن این امر نیز در آینده نزدیک باشیم.

فرماندار دهگلان نیز در جریان این بازدید عنوان کرد: شهرستان دهگلان با بیش از 62 هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان‌های پرجمعیت کردستان بوده و نیاز ویژه‌ای به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی دارد.

محمد رضایی افزود: متأسفانه هیچگونه بیمارستانی در این شهرستان وجود نداشته و فقط یک مرکز درمانی در شهر دهگلان مشغول خدمت‌رسانی به مردم این خطه است.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت 10ها هزار نفری و سرریز شدن جمعیت روستاهای دو شهرستان کامیاران و دیواندره باید هرچه سریعتر بیمارستان 32تختخوابی به بهره‌برداری برسد.

فرماندار دهگلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث تملک زمین و مساعدت دستگاه‌های خدمت‌رسان مشکلی وجود نداشته و تنها مانع سر راه تکمیل پروژه بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان نقدینگی است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و این بازدید زمینه‌ساز تحقق این مهم و تسریع در روند ساخت این پروژه زیرساختی باشد.

رضایی در پایان خواستار تبدیل وضعیت نمایندگی راه و شهرسازی در این شهرستان به اداره شد و گفت: نگاه ویژه مسئولان وزارت راه و شهرسازی در این خصوص نیازی ضروری است.

انتهای پیام/79006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول