اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان:

کودکان و نوجوانان همدانی در هر نقطه‌ای به کتاب دسترسی دارند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: کانون پرورش فکری عدالت را در سطح استان در زمینه دسترسی کودکان و نوجوانان به کتاب تعریف کرده است.

کودکان و نوجوانان همدانی در هر نقطه‌ای به کتاب دسترسی دارند

پرویز ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سه روش کتاب در اختیار کودکان و نوجوانان می‌گذارد، افزود: بخش کتابخانه‌های ثابت 27 مرکز فعالیت می‌کند و کودکان و نوجوانان با مراجعه به این مراکز کتب مورد علاقه خود را دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در روستاهای بزرگ که امکان مرکز ثابت وجود ندارد، کتابخانه سیار در آنجا حضور یافته و کتب را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اذعان کرد: ارسال پستی کتاب نیز روش سومی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و در غیر این صورت کتابخانه سیار در آن مکان حضور می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ نقطه‌ای در همدان نیست که کتاب به دست بچه‌ها نرسد، افزود: عدالت به گونه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعریف شده تا همه کودکان به کتاب دسترسی داشته باشند.

ابراهیمی در پایان بر لزوم بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان تأکید کرد و عنوان داشت: گسترش کتب حوزه کودکان و نوجوانان در رشد، ارتقاء و آگاهی این قشر آینده‌ساز جامعه موثر است.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول