اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بردسکن:

سرانه مطالعه کتاب در کشورمان پایین است

امام‌جمعه بردسکن گفت: کشورها به دنبال افزایش سرانه مطالعه خود در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی هستند که متاسفانه این مهم در کشور ما پایین است.

سرانه مطالعه کتاب در کشورمان پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر بردسکن اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در همه حوزه‌ها کتب برای سنین مختلف در کشور وجود دارد اما برای کتاب کم‌هزینه می‌کنیم.

خطیب جمعه بردسکن به هفته گرامی داشت بسیج  و تشکیل  بسیج به فرمان امام راحل در سال 58 اشاره کرد و افزود: امروز بسیج در همه صحنه‌های کار‌ساز جامعه حضور فعالی دارد.

وی با بیان اینکه وجود بسیج برای همیشه در تاریخ نظام ما لازم است، افزود: امروز بسیج در کشور به یک درخت تنومند تبدیل شده که شاخه و برگ‌های آن در همه‌جا گسترش یافته است .

امینی به نقش بسیج در جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن پرداخت و اظهارداشت:  اگر خواسته باشیم در دو صحنه جنگ اقتصادی و فرهنگی در مقابل دشمن پیروز شویم نیاز به تفکر و فرهنگ بسیجی داریم.

امام جمعه بردسکن  افزود: عده‌ای فکر می‌کنند که بسیج فقط در زمان جنگ کارساز بوده در حالی که امروز هرکجا که بسیج حضور پیدا کرده نقش خود را به خوبی ایفا کرده و دشمنان نیز اکثر زمان خود را در مقابله با نظام، روی بسیج متمرکز کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جایگاه بسیج اشاره کرد و بیان داشت: سخنان حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

 امام جمعه بردسکن به نشست دستگاه دیپلماسی کشورمان با گروه 1+5 در ژنو اشاره کرد و گفت:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه، سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در دستور کار دیپلماسی کشورمان قراردارد که  امیدواریم نتایج مذاکرات به نفع ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/2202/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول