اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

بسیج انقلاب اسلامی را از هر آسیبی در امان نگه می‌دارد

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: تا زمانی که بسیج در عرصه حضور داشته باشد، انقلاب اسلامی از هر آسیبی در امان است.

بسیج انقلاب اسلامی را از هر آسیبی در امان نگه می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید عطاالله میرکمالی ظهر امروز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهید فهمیده سه و نمازگزاران در مصلای بیت‌المقدس اراک اظهار داشت: بسیج با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و این نهاد از زمان تاسیس تاکنون منشا خدمات ارزنده‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: بسیج، ابتکاری ارزشمند از امام راحل (ره) بود و با تلاش بسیجیان، انقلاب اسلامی از بسیاری خطرات مصون ماند و بیمه شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: بسیجیان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و موجب اقتدار این نظام شده‌اند.

میرکمالی هفته بسیج را بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌‌های انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان دانست و اظهار داشت: این نهاد مردمی میراث مهم انقلاب و امام (ره) و بازوی قوی ولایت است و امروز اگر عزت و افتخاری در دنیا داریم به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف نظام است.

وی ادامه داد: بسیج همواره در طول انقلاب اسلامی خوش درخشیده و باعث حفظ کشور در مقابل تجاوز دشمنان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: امروز به برکت اسلام و انقلاب، بسیجیان دلاور توانسته‌اند با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با روح معنوی خود لرزه بر تن دشمنان و بدخواهان اسلام بیندازند.

میرکمالی با تاکید بر اینکه امروز اردوگاه انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی متحد و منسجم است، تصریح کرد: جوانان و بسیجیان ایران اسلامی هیچ ترسی از شهادت ندارند زیرا شهادت بهترین ارمغان الهی برای نیروهای مخلص و وفادار بسیجی است.

وی گفت: امروز بسیجیان با پیشتاز بودن در عرصه‎های فرهنگی به ویژه در میدان مبارزه با جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه نفوذ به دشمنان را نمی‎دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به تلاش جوانان بسیجی در فتح قله‌های علم و دانش اظهار داشت: جوانان بسیجی ایران به برکت اسلام توانستند بدون کمک قدرت‌های شرق و غرب و با اتکا به خدا نام ایران را جزو کشورهای برخوردار از دانش بومی هسته‌ای به ثبت برسانند.

میرکمالی با اشاره به تهدید‌ها و تحریم‌ها علیه ایران اسلامی افزود: دشمنان باید بدانند که ملت بزرگ ایران اسلامی روحیه ایثار و شهادت‌‌طلبی را از حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) به ودیعه گرفته‌اند و اگر قرار باشد در برابر ظلم و فساد بایستند، همچون سالار شهیدان در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب به گونه‌ای عمل خواهند کرد که تا ابد از خاطره تاریخ پاک نشود.

گفتنی است، در این مراسم که در دومین روز از هفته بسیج برگزار شد، ده‌ها نفر از دانش‌آموزان بسیجی مدارس علامه حلی، شهید نجفی، ولیعصر و دیگر مدارس ناحیه 2 اراک در نشست حلقه‌های صالحین با عنوان میقات صالحین شرکت کردند.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول