اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

صدها حلقه صالحین در ساوجبلاغ تشکیل شده است

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در سال‌های اخیر صدها حلقه صالحین در ساوجبلاغ تشکیل شده است.

صدها حلقه صالحین در ساوجبلاغ تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی صبح امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج همواره آماده است تا در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و دسایس دشمنان را خنثی سازد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف امروز ما ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی است که باید با تدابیر لازم این مهم بیش از گذشته در جامعه جاری و ساری شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان این که بسیج از بسیاری از آزمون‌ها سربلند و موفق بیرون آمده است افزود: این نیروی مردمی به عنوان پشتوانه‌ای محکم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی بسیج را برگرفته از هویت و آموزه‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج در تمام برهه‌ها با حضور پررنگ و موثر خود توانسته کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.

حدادی با تأکید بر این که برای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان بیش از 150 برنامه‌ تدارک دیده شده است افزود: تبعیت از ولایت، ایمان و اخلاص، حریت در عبودیت و اطاعت آگاهانه و با بصیرت از مهمترین ویژگی‌های بسیجیان است.

فرماندار ساوجبلاغ اعزام اکیپ‌های پزشکی برای درمان رایگان بیماران، گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، فرهنگی، هنری،  قرآنی و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بسیج و در شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد.

حدادی یکی از مهمترین برنامه‌های امسال در هفته بسیج را تشکیل حلقه‌های صالحین عنوان کرد و ادامه داد: در سال‌های گذشته صدها حلقه صالحین در ساوجبلاغ تشکیل شده که کیفیت بخشی به این حلقه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ساوجبلاغ اعلام کرد.

به گفته حدادی 200 پایگاه بسیج در شهرها و روستاهای ساوجبلاغ مستقر هستند.

انتهای پیام/2302/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول