اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

آمریکا منطق مذاکره ندارد/مذاکره‌کنندگان منویات رهبری را سرلوحه قرار دهند

امام جمعه آستارا گفت: آمریکا و فرانسه منطق مذاکره ندارند و سنگ‌اندازی می‌کنند.

آمریکا منطق مذاکره ندارد/مذاکره‌کنندگان منویات رهبری را سرلوحه قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در پنجم آذر سال 1358 حضرت امام (ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و از دیدگاه امام راحل بسیج یک نهاد اجتماعی با ابعاد متعدد است و صرفاً بعد نظامی ندارد. 

وی اثرات بسیج در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را بسیار زیادی دانست و تصریح کرد: بسیج نقش برجسته و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی داشته است.

امام جمعه آستارا گفت: با توجه به نقش مهم بسیج در سازمان‌ها و ارگان‌ها، اگر بخواهند بسیج را حذف کنند خلل جبران‌ناپذیری به نظام و کشور وارد می‌شود.

وی وظایف بسیج را مقابله با استکبار جهانی، قیام درباره انحرافات و تعلیم و تربیت درست با افکار بسیجی و بسیج دانست.

حافظ‌نیا، با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری مذاکره‌کنندگان فرزندان این نظام هستند، تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا و فرانسه منطق مذاکره ندارند و در مذاکره و توافق سنگ‌اندازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌هایی را برای آمریکایی‌ها و غرب بیان کردند که این شاخص‌ها و معیارها در نظر ایشان ویژگی‌های آمریکا را فریبکاری، برتری‌طلبی و توسل به خشونت و خود بزرگ‌بینی می‌دانند.

خطیب جمعه آستارا افزود: آمریکایی‌ها خودشان را مالک دنیا و ولی امر مردم جهان می‌دانند اما ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان ماه مشت محکمی به دهان آمریکا زد و قدرت خود را به رخ استکبار کشید و امیدواریم روزی بیاید که مرگ بر آمریکای مردم عملی شود.

وی به انفجار تروریستی بیروت اشاره کرد و یادآور شد: انفجاری که در روزهای اخیر در بیروت پایتخت لبنان و مقابل سفارت ایران در این کشور رخ داد، حادثه بسیار ناراحت‌کننده‌ای بود.

حافظ‌نیا متذکر شد: رژیم صهیونیستی در این حادثه سهمی داشته است و شهادت رایزن فرهنگی و دیگر شهیدان را تسلیت می‌گوییم.

وی با تبریک روز نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: در این هشت سال در دفاع مقدس این نیروهای ارزشی خدمات زیادی به کشور انجام دادند.

خطیب جمعه آستارا، با تصریح بر اینکه در 34 سال انقلاب  مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحریم استکبار جهانی بودند، یادآور شد: مردم با مقاومت این تحریم را شکست دادند.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول