اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

ترس در قاموس بسیجی جایی ندارد

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ترس در قاموس بسیجی جایی ندارد، گفت: علت عمده شکست‌های دشمنان در این سه دهه، صلابت بسیجیان در برابر استکبار بوده است.

ترس در قاموس بسیجی جایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج و اهمیت این نهاد در نظام اسلامی با بیان اینکه ترس در قاموس بسیج جایی ندارد، اظهار داشت: بسیجی گوش به فرمان ولی فقیه خود است که این امر بسیج را به نیرویی قدرت‌مند با توان انجام هر کاری در صورت نیاز و دستور رهبری تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی یکی از ناب‌ترین تفکرات در دنیا به شمار می‌رود، اضافه کرد: همین‌قدر که این موضوع از اهمیت برخوردار است انتقال و ترویج و معرفی اندیشه و آرمان بسیج به نسل حاضر و نسل‌های آینده برای اقتدار بیشتر نظام لازم و ضروری است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری اضافه کرد: یکی از خصوصیات بارز و برجسته بسیج این است که این نیرو تنها از رهبری فرمان می‌گیرد و این به معنای این است که بسیج نیروی در خدمت نظام اسلامی و پیشبرد اهداف کلان آن است.

نعیم‌‌آبادی اضافه کرد: علت اصلی ترس و شکست دشمنان در سه دهه اخیر صلابت بسیج بوده است و باید گفت که قدرت معنوی بسیج، بسیجیان را انسان‌هایی نترس در برابر استکبار بار آورده است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج نیز یکی از ده‌ها یادگار ارزشمند امام خمینی است که به خوبی نیز از آن به عنوان شجره طیبه یاد شده است که این نام واقعا به جا و مناسب است.

وی تاکید کرد: بسیج نیروی ولایی و در خدمت نظام و اسلام است که ریشه در بطن جامعه دارد و نمی‌توان آن را بدون مردم دید و یا آن را از مردم جدا کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه به برگزاری همایش امام سجاد (ع) در این استان اشاره و افزود: این رویداد که طی سال‌های اخیر در استان برگزار شده است، فواید بیشماری در حوزه معنوی برای استان و جوانان داشته است.

وی گفت: علاوه بر معرفی ابعاد مختلف اندیشه‌ای و شخصیتی امام سجاد (ع) در این همایش، این امام همام به سایر نقاط دنیا نیز بیشتر و بیشتر معرفی می‌شود چراکه اندیشمندانی از سراسر دنیا در این همایش حضور می‌یابند.

انتهای پیام/88001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول