اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت:

اخلاق ویترین دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت اخلاق را اثر گذارترین جاذبه‌ها و ویترین دین اسلام دانست.

اخلاق ویترین دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام صابر انصاری ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه اخلاق در دین اسلام اظهار کرد: جاذبه‌های اخلاق در دین اسلام چنان قوی است که همواره در رأس قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان بیشترین تأثیرپذیری را در جاذبه‌های اخلاقی دارند، افزود: جاذبه‌های اخلاقی اگر درست انتقال پیدا نکند به یقین خطرساز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت، انحراف‌های دینی و کج‌روی برخی افراد بی‌بصیرت از دین را از خطرهای جاذبه‌های اخلاقی عنوان کرد و یادآور شد: رجوع برخی جوانان از دین اسلام به ادیان دیگر با استدلال به برخی جاذبه‌های اخلاقی نیز از جمله موارد مذکور است.

انصاری با تأکید بر اینکه تمام ادیان به جز دین اسلام دچار تحریف شده‌اند، ادامه داد: دین مسیح و یهود اکنون هیچ احکام معنوی و اعتقادی برای ارائه به پیروان خود را ندارند.

وی، تنها هستی دین یهود و مسیح برای جذب افراد به طرف خود را به‌کارگیری و استفاده نادرست از جاذبه‌های اخلاقی دانست و گفت: مبلغان دین یهود و مسیح با خوش اخلاقی و آراستگی ظاهری در حال نفوذ در بین مسلمانان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت با تصریح بر اینکه بزرگ‌ترین مشکل کنونی جوامع اسلامی «اخلاق‌مداری» است، متذکر شد: با وجود تمام تأکیدها به اخلاق و منش‌های اخلاقی باز شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها در بین مردم هستیم.

وی با بیان اینکه ادب و نزاکت‌های اخلاقی در اداره‌ها، جوامع پزشکی، در بین کارمندان و... در حال کاهش است، افزود: اخلاق از اثرگذارترین جاذبه و ویترین دین اسلام است.

انصاری با بیان اینکه اخلاق از انواع الطاف الهی است، خاطرنشان کرد: انسان‌های بداخلاق از یکی از الطاف الهی بی‌بهره هستند.

انتهای پیام/84003/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول