اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری قم:

قطار برنامه هسته‌ای ایران توقف‌ناپذیر است

مدیرکل سیاسی استانداری قم گفت: قطار برنامه هسته‌ای ایران توقف‌ناپذیر است و با وجود همه کارشکنی‌های غرب، دانش هسته‌ای امروز به یکی از مهم‌ترین افتخارات علمی ملت ایران تبدیل شده است.

قطار برنامه هسته‌ای ایران توقف‌ناپذیر است

سهراب محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تشکیل حلقه انسانی دور تاسیسات هسته‌ای فردو گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها، موفقیت‌های بزرگی را در عرصه علمی به دست آورده است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند سیاست پیشرفت علمی پرشتاب جزو سیاست‌های بنیادین نظام اسلامی است.

وی افزود: حرکت ارزشمند و افتخارآمیز جوانان ایرانی در دستیابی به دانش بومی هسته‌ای یک اقدام تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است که موجب حیرت جهانیان شده و این حرکت علمی باید با قوت به پیش برود و در ابعاد مختلف گسترش یابد.

مدیرکل سیاسی استانداری قم با اشاره به استفاده ابزاری قدرت‌های جهان از علم و فناوری در مناسبت‌های بین‌المللی عنوان کرد: ورود ایران به باشگاه علمی جهان و شکستن انحصار علمی معدود کشورهای دنیا سبب نگرانی بلوک قدرت شده بنابراین آنان را سراسیمه به واکنش علیه برنامه‌های صلح‌آمیز ایران وادار کرده است.

وی افزود: هجمه‌های امنیتی و سیاسی به انرژی هسته‌ای ایران تاکنون مسیر احقاق حقوق ملت ایران را نتوانسته است مسدود کند و طرف‌های غربی باید بدانند که نادیده گرفتن مسیر حقوقی و فنی نه تنها مشکلی را از آنان حل نمی‌کند بلکه بر پیچیدگی موضوع بیش از پیش می‌افزاید.

محمودی اظهار داشت:‌ تحریم، جنگ روانی، فشار سیاسی، تهدید نظامی و حتی ترور دانشمندان هسته‌ای و کارشکنی‌های متعدد از جمله ابزارهایی هستند که دشمنان ملت ایران به کار گرفته‌اند تا به زعم خود مانع از ادامه مسیر پیشرفت و نوآوری در دانش صلح‌آمیز هسته‌ای در ایران شوند در حالیکه آن‌ها همیشه غافل از «باور توانستن» در نزد دانشمندان ما هستند که از عهده همه این تهدیدها و تحریم‌ها بر آمده‌اند.

وی عنوان کرد: قطار برنامه هسته‌ای ایران توقف‌ناپذیر است و با وجود همه کارشکنی‌های غرب، دانش هسته‌ای، امروز به یکی از مهم‌ترین افتخارات علمی ملت ایران تبدیل شده و این ملت با استقامت و تدبیر و بدون هیچ‌گونه هراسی مسیر عزت و اقتدار خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول