اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه مازندران:

بسیج الگوی اطاعت از ولی فقیه است

امام جمعه شیرگاه مازندران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج الگوی جوشان مردمی با انگیزه اطاعت از ولی فقیه است.

بسیج الگوی اطاعت از ولی فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) درباره گناه گفت: گناه از نظر امام حسین(ع) نتیجه غفلت از خداست.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه عبرت یکی از پیام‌های مهم عاشوراست، افزود: غیرتمندی دینی و ناموسی از تابلوهای خواندنی کربلاست.

وی به سخنان حضرت زینب(س) در برابر یزید اشاره و خاطرنشان کرد: سخنان حضرت زینب(س) از نمونه‌های عبرت‌هاست.

مهدوی با اشاره به اینکه بسیج الگوی جوشان مردمی با انگیزه اطاعت از ولی فقیه است، تصریح کرد: بسیجیان اطاعت از ولی‌فقیه را اطاعت از رسول خدا می‌دانند و اطاعت از فرمانده کل قوا را اطاعت الهی و انجام تکلیف قلمداد می‌کنند.

بسیجیان ایران اسلامی در گسترش آرمان‌های امام راحل تلاش کنند

امام جمعه موقت زیراب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام حسین(ع)، گفت: سبک زندگی امام حسین(ع) باید در زندگی ما خود را نشان دهد.

حجت‌الاسلام علی رضانژاد به برخی از ویژگی‌های سبک زندگی امام سوم اشاره کرد و افزود: عزت و بزرگواری با توکل به خدا و صداقت و درستکاری بخشی از سبک زندگی در رفتار سیدالشهداست.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در احیای فرهنگ عاشورا فعالیت بی‌نظیر انجام دادند، خاطرنشان کرد: بسیجیان ایران اسلامی مانند حضرت زینب در گسترش آرمان‌های امام راحل تلاش کنند.

خطیب جمعه زیراب با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان ایران در گروه 1+5 از اصول عقب‌نشینی نکنند، گفت: مردم و خانواده شهدا برای موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایران در نبرد دیپلماسی دعا کنند.

انقلاب اسلامی در دوران حیات خود لطمات زیادی از تروریست دیده است

امام جمعه موقت پل سفید نیز با تقدیر از علما، مداحان و مردم برای برگزاری مراسم ایام سوگواری امام سوم شیعیان در سوادکوه، گفت: امام راحل در سال 58 با فرمان تاسیس بسیج در مسیر کمک به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام کمک موثری انجام داد.

حجت‌الاسلام رمضان اسکندری با اشاره به خدمات ارزنده بسیج در دفاع مقدس و دوران مختلف انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری در کنگره عظیم بسیج خط مشی اجرایی کشور را تعیین و شعار مرگ بر امریکا را ادامه شعار هیات منه‌الذله ذکر کردند.

وی با اشاره به انفجار سفارت ایران در لبنان با بیان اینکه دشمنان ما را تروریست می‌دانند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در دوران حیات خود لطمات زیادی از تروریست دیده است.

انتهای پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول