اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تبعیت از ولایت‌ فقیه را مهم‌ترین عامل شکست توطئه‌های شوم دشمن دانست.

تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز غلام‌عباس غلام‌زاده در جمع کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بسیار حساس و تأثیر‌گذار است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور پر‌رنگ کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم امنیت و ترافیکی شهروندان در ایام سوگواری امام حسین (ع) افزود: در دهه اول ماه محرم شاهد برگزاری باشکوه و منظم هیئت‌های عزاداری بودیم که عزاداران تعامل و همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند.

مقام ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید احساس امنیت را در میان عامه مردم تقویت و با تلاش و کوشش بیش‌تر امنیت پایدار را فراهم سازیم.

وی نظم‌محوری و قانون‌مداری کارکنان پلیس را نماد واقعی عزت و اقتدار این نیروی خدمت‌گذار برشمرد و گفت: نظم و انضباط اساس کار نیروی انتظامی است و بدون شک داشتن انضباط معنوی تعهد و مسئولیت‌پذیری را در پی خواهد داشت.

غلام‌زاده افزود: تلاش و حضور مؤثر و بی‌وقفه‌ی نیروی انتظامی در تمامی ساعات شبانه‌روز در میان مردم در جهت رفع نیاز مردم و پاسخ به اعتماد شهروندان و هم‌استانی‌ها خواهد بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: دشمن با استفاده از همه امکانات و جنگ نرم در صدد انحراف در اعتقادات دینی مسلمانان است، ولی تبعیت از ولایت ‌فقیه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی تبعیت از ولایت‌ فقیه را مهم‌ترین عامل شکست توطئه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین مانعی که دشمنان را در راه رسیدن به اهداف خود نا‌امید می‌کند ولایت‌فقیه است.

غلام‌زاده در ادامه نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر سازمان خواند و خاطرنشان کرد: باید برای انجام صحیح و مناسب مأموریت‌ها به موضوع حفظ نیروی انسانی از خطرات و آلودگی‌ها توجه ویژه‌ا‌ی داشت و در همین راستا برنامه‌ریزی نیروی انسانی بستر‌ساز وحدت و انسجام فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/82009/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول