اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای 100 برنامه در نهاوند با هدف بزرگداشت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای 100 برنامه در نهاوند با هدف بزرگداشت هفته بسیج خبر داد.

اجرای 100 برنامه در نهاوند با هدف بزرگداشت هفته بسیج

محسن امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه بسیج همواره بستر تعالی را فراهم کرده است، افزود: توجه به فرهنگ بسیجی عامل ایجاد تحولات سازنده در سطح کشور بوده است.

وی با بیان اینکه باید در راستای اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه کوشید، ادامه داد: دشمن به انحای مختلف سعی در مقابله با فرهنگ بسیجی دارد، پس باید مراقب بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بسیج را جریانی برگرفته از آموزه‌های الهی دانست و افزود: هرجا فرهنگ بسیجی وارد عرصه شده، آنجا شاهد کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی بودیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی بسیج انسان‌ساز است، ابراز داشت: توجه به این فرهنگ متعالی باعث تقویت معنویت شده و سعادت را برای افراد در بر دارد.

امیدی ولایت‌پذیری را اساس فرهنگ بسیج دانست و خاطرنشان کرد: بسیج با پیروی از فرامین ولی فقیه همواره به نتایج بزرگی دست یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای بیش از 100 برنامه در هفته بسیج در نهاوند گفت: این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی‌، ورزشی، سیاسی و معرفتی به اجرا در‌می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: فرهنگ بسیج عزت‌آفرین است، به همین دلیل باید این فرهنگ را در تمام ابعاد زندگی جامعه جاری و ساری کرد.

انتهی پیام/89002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول