اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد

تجمع بزرگ بسیجیان در آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از تجمع بزرگ بسیجیان با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا(س)، بیت‌المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع) به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

تجمع بزرگ بسیجیان در آستارا

احمدرضا منشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به برنامه‌های سپاه در هفته بسیج این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج سالن 9 دی سپاه آستارا افتتاح می‌شود.

وی افتتاح سالن ورزشی صالحین حوزه باغچه‌سرا و حضور حلقات صالحین منتخب در مصلای آستارا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا برپایی میز مشاوره دینی و پزشکی در مصلای نماز جمعه را از جمله برنامه‌ها در هفته بسیج عنوان کرد.

وی گفت: در این هفته از برندگان مسابقات قرآنی بسیج تجلیل می‌شود و امروز بسیجیان در کنار اقشار مختلف در نماز عبادی سیاسی روز جمعه شرکت می‌کنند.

منشوری برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز بسیج دانشجویی را از دیگر برنامه‌‌ها برشمرد و افزود: نشست سیاسی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی کوهپیمایی بسیجیان و تشکیل حلقه مربیان صالحین و نهضت روشنگری سیاسی شهرستانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در مسجد حضرت محمد رسول‌الله (ص) آستارا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

منشوری با بیان اینکه ویزیت رایگان در مکان روستای «مشند» آستارا انجام می‌شود، تصریح کرد: نشست هیئت عاشقان ولایت از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه آستارا است.

وی برپایی محفل انس با قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) شهرک عباس‌آباد آستارا را از دیگر برنامه‌های عنوان کرد.

این مسئول از تجمع بزرگ بسیجیان با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا (س)، بیت‌المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع) و دیگر اقشار در آستارا خبر داد.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدای محل لوندویل در مسجد عباسیه این منطقه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

منشوری خاطرنشان کرد: هفته بسیج نماد همبستگی و همپیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در پهنه‌های جهانی است که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی تمام انسان‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول