اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب سمیرم خبر داد

بدهکاری برخی مدارس سمیرم به اداره آب و فاضلاب

رئیس اداره آب و فاضلاب سمیرم از بدهی 15میلیون تومانی برخی مدارس سمیرم به این اداره خبر داد و گفت: تاسیسات داخلی برخی مدارس به شدت فرسوده است که این عامل سبب هدر‌رفت آب می‌شود.

بدهکاری برخی مدارس سمیرم به اداره آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدعلی عباسی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش سمیرم اظهار کرد: تعرفه هر متر مکعب آب یک‌هزار تومان است که مدارس حدود 10 درصد آب‌بهای متعارف و عمومی (هر مترمکعب 100 تومان) را باید پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مدارس در پرداخت این مبلغ هنوز دچار مشکل هستند.

رئیس اداره آب و فاضلاب سمیرم از بدهی 15میلیون تومانی برخی مدارس سمیرم به این اداره خبر داد و تاکید کرد: تاسیسات داخلی برخی مدارس به شدت فرسوده است که این عامل سبب هدر‌رفت آب می‌شود

در ادامه این برنامه حامد منیری به عنوان فرماندار سمیرم با محکوم کردن حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت تصریح کرد: در این حرکت تروریستی چند نفر از بهترین خدمت‌گزاران کشور ایران به شهادت رسیدند که این موضوع نشان از خشم دشمن نسبت به پیشرفت‌های کنونی کشور است.

وی با بیان اینکه هدف این عمل تروریستی نا‌توانی دشمن در برابر ایران است و آنها خواستار کاهش عزت و عظمت انقلاب هستند، ادامه داد: آنها با این اعمال تنها خود را زیر سؤال می‌برند و سبب افزایش تنفر جهانیان نسبت به خود می‌شوند.

انتهای پیام/2301/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول