اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

بارش‌ها در زنجان ادامه می‌یابد

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان گفت: این فعالیت منجر به ادامه بارش‌ها می‌شود.

بارش‌ها در زنجان ادامه می‌یابد

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز را در زنجان تمام ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: استان طی امروز شاهد بارش باران و برف هم خواهد بود.

وی مه را از دیگر پدیده‌های جوی استان زنجان طی 24 ساعت آینده اعلام کرد و افزود: ناپایداری‌های جوی به تدریج از فردا کاهش و از روز شنبه به طور کامل قطع می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه با پایان ناپایداری‌های جوی آسمان صاف می‌شود، اضافه کرد: صاف شدن وضعیت جوی منجر به کاهش دما به ویژه به هنگام صبح و شب خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی سرد بودن دما به هنگام صبح و شب و افزایش دما به هنگام ظهر را از مشخصات صاف شدن وضعیت جوی در فصول سرد سال اعلام کرد.

یاغموری نوسان دمایی را طی 24 ساعت گذشته در زنجان هفت درجه اعلام کرد و گفت: این دما بین یک و هشت درجه در نوسان بوده است.

وی دمای فعلی شهر زنجان را در حال حاضر سه درجه بالای صفر عنوان کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان زنجان بیشتر به صورت افت دما و وزش باد نمایان بوده است، ادامه داد: بارش‌های ناشی از فعالیت این سامانه خیلی قابل توجه نبوده است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: میزان بارش‌های گزارش شده از زمان ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه در شهر زنجان حدود چهار میلی‌متر بوده است.

انتهای پیام/73004/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول