اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان خبر داد

بارش 31 میلی‌متری باران در همدان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی از مناطق جنوب و جنوب‌غرب کشور به استان همدان و بارش 31 میلی‌متری باران گفت: این وضعیت به تناوب تا روز جمعه ادامه دارد.

بارش 31 میلی‌متری باران در همدان

نادر پیرتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به وضعیت هوای استان همدان اظهار کرد: آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات و نقاط مستعد احتمال بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی پرانرژی و فعال از مناطق جنوب و جنوب غرب کشور به استان همدان افزود: این وضعیت به تناوب تا روز جمعه در استان همدان ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان بیان داشت: دمای هوا در طول این مدت بین چهار تا هشت درجه نیز کاهش خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان بارش تا ساعت 10 صبح امروز تصریح کرد: میزان بارندگی در همدان 31 میلی‌متر، ملایر و تویسرکان هر یک دو میلی‌متر، نهاوند سه میلی‌متر، کبودراهنگ 17 میلی‌متر، رزن 23 میلی‌متر، فامنین 14 میلی‌متر، قهاوند 24، اسدآباد 9 میلی‌متر و بهار نیز 19 میلی‌متر بوده است.

پیرتاج در پایان خاطرنشان کرد: امروز به دلیل شدت بارش در برخی نقاط استان احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌های استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/89006/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول