اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر خبر داد

اهدای 600 روز حقوق فرهنگیان نرماشیر برای ساخت گنبد حرم امام حسین (ع)

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر گفت‌: در نخستین گام از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ساخت حرم حضرت امام حسین (ع) فرهنگیان نرماشیر 600 روز حقوق خود را اهدا کردند.

اهدای 600 روز حقوق فرهنگیان نرماشیر برای ساخت گنبد حرم امام حسین (ع)

عباس حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت‌: با توجه به اینکه ساخت بخشی از حرم مطهر امام حسین (ع) به استان کرمان اختصاص داده شده است‌، فرهنگیان نرماشیر مانند گذشته در اینگونه اقدامات پیشرو بود‌ند.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر تصریح کرد: در نخستین گام از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ساخت و تکمیل حرم با صفای حضرت امام حسین (ع)‌ فرهنگیان نرماشیر 600 روز حقوق خود را به این منظور اهدا کردند.

وی افزود: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی فرم‌هایی توسط روابط عمومی تهیه‌ و به مدارس شهرستان ارسال شد تا فرهنگیان پس از تکمیل فرم میزان مبالغ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به حسابداری اعلام کنند تا از حقوق آنها کسر شود.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر عنوان کرد‌: در زلزله‌ای که در استان آذربایجان غربی رخ داد‌، فرهنگیان نرماشیر با اهدای بخشی از حقوق خود یک واحد آموزشی را در آن استان بنا کردند و با فرهنگیان و دانش‌آموزان آن خطه ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/80026/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول