اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر خبر داد

هدیه 140 میلیون تومانی بوشهری‌ها برای ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر از هدیه 140 میلیون تومانی بوشهری‌ها برای ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.

هدیه 140 میلیون تومانی بوشهری‌ها برای ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مطاف ظهر امروز در حاشیه بازدید از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع)‌در محل کارگاه ساخت ضریح، با بیان اینکه در هنگام انتقال ضریح به استان بوشهر 140 میلیون تومان کمک نقدی و مقادیری طلا به صورت هدیه دریافت کردیم، ابراز داشت: برای تکمیل این ضریح 250 کیلوگرم نقره معادل 500 میلیون تومان پول نیاز بوده که در حال حاضر خرید آن انجام شده است.

مطاف میزان طلای مورد نیاز برای تکمیل ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل(ع) را دو کیلوگرم عنوان کرد و افزود: با توجه به کمک‌های صورت گرفته توسط شهروندان مشکلی برای خریداری این میزان طلا نداریم.

وی همچنین از پیگیری برای اجرای پروژه سنگین دیگر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و از شورا و شهرداری بوشهر خواستار همکاری برای اتمام آن‌ها شد.

مطاف با بیان اینکه چنین افتخاراتی هر یک صد سال نصیب یک کشور می‌شود، افزود: مشخص نیست در 100 سال آینده ساخت دوباره آن نصیب چه کشور و چه ملتی شود؟

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با قدردانی از زحمات دست‎اندرکاران ساخت ضریح حضرت ابوالفضل(ع) گفت: امیدواریم همه ما با کمک به تکمیل این ضریح عاقبت به خیر شویم.

عبدالخالق برزگرزاده با بیان اینکه ائمه(ع) در وجود تمام مردم ما هستند، افزود: افتخار ساخت و تکمیل ضریح حضرت ابوالفضل(ع) نصیب هر کسی نمی‌شود، به همین خاطر از کسانی که زمینه انتقال این ضریح به بوشهر را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با قدردانی از دست‎اندرکاران تکمیل ضریح حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: به نمایندگی از مردم از تمام کسانی که زمینه انتقال و تکمیل این ضریح در بوشهر را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

علی‎اکبر شمسا ابراز داشت: این حرکت ارزشمند به نام مردم استان در تاریخ ثبت خواهد شد که امیدواریم همه ما با تداوم راه ائمه(ع) و شهدا به سیره پیامبر اکرم(ص) عمل کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول