اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده انجام می‌شود

ایجاد 2 پیست دوچرخه‌سواری در بخش آسارای کرج

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بخش آسارا گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تا سال آینده 2 پیست دوچرخه‌سواری در این بخش ایجاد می‌شود.

ایجاد 2 پیست دوچرخه‌سواری در بخش آسارای کرج

به گزارش خبرگزاری فارس کرج، اسدالله ارنگه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش آسارا دارای ظرفیت‌های بی‌شماری به منظور توسعه ورزش است که باید با تدابیر اتخاذ شده از آنها به درستی استفاده شود.

وی با اعلام این‌که بخش آسارا دارای جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های زیبایی است، تأکید کرد: با راه‌اندازی این دو پیست دوچرخه‌سواری امکان بهره‌مندی مردم و گردشگران از تمام جاذبه‌های این بخش به وجود می‌آید.

این مسئول با اشاره به این‌که ورزش دوچرخه‌سواری مفرح و بانشاط است، گفت: مسافران و گردشگران علاوه بر لذت بردن از طبیعت و مکان‌های زیبای بخش آسارا می‌توانند از مزیت‌های ورزش دوچرخه‌سواری نیز بهره‌مند شوند.

ارنگه در ادامه سخنان خود به وجود پیست بزرگ اسکی خور و دیزین در این بخش اشاره کرد و گفت: این بخش توانایی و ظرفیت ایجاد پیست دوچرخه‌سواری کوهستان و همچنین اتومبیل‌رانی را داراست.

وی با تأکید بر این‌که با استفاده از ظرفیت‌های منحصر به فرد این بخش می‌توانیم علاوه بر توسعه خدمات‌دهی به مردم در افزایش گردشگران و مسافران نیز در این بخش تأثیرگذار باشیم، افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر به زودی فصل بزرگی در بخش دوچرخه‌سواری بخش آسارا و همچنین دوچرخه‌سواری استان البرز رقم خواهد خورد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بخش آسارا با اعلام این‌که مردم از راه‌اندازی این دو پیست استقبال خوبی خواهند داشت، ادامه داد: با راه‌اندازی این پیست‌ها می‌توانیم گام‌های خود را به سمت پرورش استعدادهای ورزشی در رشته دوچرخه‌سواری برداریم.

ارنگه در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در این هیئت اشاره کرد و افزود: هیئت دوچرخه‌سواری این بخش از حداقل امکانات سخت‌افزاری لازم در این زمینه محروم بوده و حتی مکانی نیز در اختیار این هیئت قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در حال رایزنی با مسئولان برای تعیین مکان هیئت هستیم و ورزشکاران این هیئت در این بخش می‌توانند برای انجام امور خود در این زمینه تا جانمایی دفتر هیئت، به شورای بخش آسارا مراجعه کنند.

این مسئول با بیان این‌که هم‌اکنون برگزاری مسابقات جام ولایت با برخی از مشکلات مواجه شده است، اضافه کرد: دومین دوره مسابقات جام ولایت به دلیل ترافیک جاده چالوس قابل برگزاری نیست.

وی گفت: البته مسئولان راهنمایی و رانندگی نیز تاکنون اجازه برگزاری این مسابقات را در این بخش صادر نکرده‌اند ولی هم‌اکنون رایزنی‌های لازم در این خصوص ادامه داشته است و در نخستین فرصت به برگزاری دومین دوره از این مسابقات اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول