اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کسی در کهگیلویه و بویراحمد نگران سرمایه‌گذاری نیست/تأسیس خانه سرمایه‌گذاری‌

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از اینکه در استان کسی نگران سرمایه‌گذاری نیست، گفت‌: همه به دنبال این هستند که پلی و جاده‌ای در استان احداث شود اما نمی‌بینم کسی هم دلش به حال سرمایه‌گذاری بسوزد.

کسی در کهگیلویه و بویراحمد نگران سرمایه‌گذاری نیست/تأسیس خانه سرمایه‌گذاری‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست توسعه سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحال شدم هنگامی که دیدم در گذشته کارهایی در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی در این استان انجام شده است و اگر کار خوبی در این استان شود فرقی ندارد که در چه دوره‌ای بوده و متعلق به چه دولتی است.

خادمی در ادامه افزود: باید در استان، خانه سرمایه‌گذاری را راه‌اندازی کنیم و اگر شده دو اداره را برای مثال تعطیل کنیم تا خانه سرمایه‌گذاری راه بیفتد کار بزرگی برای توسعه استان خود انجام داده‌ایم.

وی مهم‌ترین دغدغه خود در کهگیلویه و بویراحمد را پس از پذیرش مسئولیت موضوع سرمایه‌گذاری دانست و گفت: مطمئن باشیم که بدون سرمایه‌گذاری به هیچ یک از اهداف خود دست نمی‌یابیم.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نارضایتی و انتقاد از این که در استان کسی نگران سرمایه‌گذاری نیست، تصریح کرد: همه به دنبال این هستند که پلی و جاده‌ای در استان احداث شود اما نمی‌بینم کسی هم دلش به حال سرمایه‌گذاری بسوزد.

خادمی در همین خصوص افزود: امروز کسی به فکر این نیست که چگونه سرمایه‌گذار را با سیمان سپوی دهدشت برای تکمیل آن همراه کند بلکه همه به دنبال این هستند که فلان پل و یا جاده ساخته شود که دردی بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد است و البته این کار را خود پیمانکار هم می‌تواند انجام دهد.

رئیس کارگروه سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک از همه نیروهای کاردان و کارآمد استان که در مرکز حضور دارند را ظرفیتی در راستای فعال کردن حوزه سرمایه‌گذاری دانست و گفت: باید از این نخبگان و ظرفیت‌های آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی به یک نمونه از این ظرفیت‌های استانی که در تهران قادر کمک به استان در راستای سرمایه‌گذاری است اشاره کرد و گفت: برای نمونه می‌توانیم از ظرفیت دکتر سید قاسم حسینی به عنوان قائم‌مقام در صندوق توسعه ملی بیش از این استفاده کنیم و یا افرادی دیگر که با همفکری کمک به امر سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول