اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی خبر داد

تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث دانشگاه پیام نور زاوه

رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی از تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای احداث دانشگاه پیام نور در زاوه خبر داد.

تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث دانشگاه پیام نور زاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از زاوه، مهدی محمودی ظهر امروز در مراسم بازدید رئیس دانشگاه پیام‌ نور خراسان‌ رضوی از محل زمین واگذار شده برای احداث دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با وجود بزرگانی نظیر مرحوم حاج آخوند ملا عباس، استاد صاحب‌کار و جایگاه بالای علمی فرهنگی شهرستان و از طرفی جمعیت 80 هزار نفری زاوه وجود یک مرکز علمی پژوهشی از ضروریات است.

وی اضافه کرد: با وجود دانشگاه در این شهرستان علاوه بر تحصیل جوانان این خطه می‌توانیم شاهد حضور دانشجویان دیگری نیز از شهرستان‌های اطراف و سایر نقاط باشیم.

فرماندار زاوه اضافه کرد: احداث دانشگاه از مصوبه‌های هیئت وزیران در دور چهارم سفر‌های استانی رئیس جمهور دولت نهم و دهم به شهرستان زاوه بوده که تاکنون شاهد محقق شدن این امر نبوده‌ایم.

ابراهیم‌ تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تشکر از خیرین حاضر در این جلسه به منظور اهدای زمین و کمک‌های خواسته شده از شهرستان در رابطه با راه‌اندازی دانشگاه گفت: علاوه بر پیگیری‌هایی که از سوی دانشگاه استان در خصوص استقلال دانشگاه زاوه انجام گرفته؛ از فرماندار و رئیس دانشگاه خراسان رضوی قول استقلال این واحد علمی را با تخصیص اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای شروع پروژه ساختمان دانشگاه از محل اعتبارات استانی دانشگاه گرفته‌ایم.

گفتنی است؛ در انتهای این جلسه مقرر شد برای جذب اعتبارات مورد نیاز این دانشگاه از طریق استانداری پیگیری‌های لازم به عمل آید.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول