اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بانه:

شهرستان مرزی بانه از امنیت مردمی و پایدار برخوردار است

فرماندار شهرستان بانه گفت: این شهرستان از امنیتی پایدار و مردمی برخوردار است و مشارکت همه‌جانبه مردم در این زمینه پررنگ است.

شهرستان مرزی بانه از امنیت مردمی و پایدار برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، مسعود منصوری پیش از ظهر امروز در مراسم چهلم شهدای منطقه ساوان بانه اظهار کرد: امروز به برکت خون شهیدان در نقطه صفر مرزی، مردم در اوج آرامش و آسودگی به فعالیت خود مشغول هستند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار مناطق مرزی همچون شهرستان بانه به برکت خون پاک شهدا بدست آمده است، گفت: مردم شهیدپرور بانه در طول 8 سال جنگ تحمیلی بیش از 800 شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب کردند.

به گفته فرماندار شهرستان بانه، شهدای اخیر بانه نیز برگ زرین دیگری را به تاریخ پرافتخار این مردم آزاده، ولایت‌مدار و شهیدپرور اضافه کردند.

منصوری شهادت را بزرگ‌ترین افتخار برای انسان دانست و گفت: بدون شک هر کسی به این مقام والا نائل نمی‌شود مگر اینکه از مقربان درگاه حق تعالی باشد.

وی افزود: شهدا با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایلی را که دین مبین اسلام بر آن تاکید کرده است به معنای کامل عینیت بخشیدند.

به گفته فرماندار شهرستان بانه، شهید و شهادت از دیدگاه شرع مقدس اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

منصوری با تاکید براینکه شهدا حق بزرگی برگردن همه دارند تصریح کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و حرکت در مسیر اهداف آنان موجب اقتدار و عزت بیش از پیش انقلاب می‌شود.

وی در ادامه به حضور همیشه در صحنه مردم این شهرستان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: مردم شهیدپرور بانه با وجود توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان همواره ثابت کرده‌اند که حتی ذره‌ای از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

هادی مخدومی برادر شهید مخدومی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، فریب خنده‌های دوستانه آمریکا و اسرائیل را نخواهیم خورد، اظهار کرد: ما مجد و بزرگی و عظمت خود را با نثار شهدای بسیار به دست آورده‌ایم و ذلت را نمی‌پذیریم.

وی از حضور و شرکت مردم در مراسم تشییع و چهلم شهدای منطقه ساوان بانه تقدیر کرد و افزود: کشتن جوانان این مرز و بوم به دست ایادی استکبار و در راستای اجرای تفکرات صهیونیستی است چراکه طبق صریح نص آیات قرآن دشمن اصلی اسلام و مسلمین در درجه اول صهیونیست‌ها هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در راستای ضربه زدن به وحدت اسلامی گفت: ایجاد اختلاف، دودستگی و تفرقه میان مسلمانان شیعه و سنی توطئه‌ای قدیمی است که سال‌هاست از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

به گفته وی، این توطئه همواره با هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی در نطفه خفه شده و راه به جایی نبرده است.

وی در پایان زمین ریخته شدن خون شهدای شیعه و سنی در کنار یکدیگر را زمینه‌ساز افزایش وحدت بیش از پیش جهان اسلام دانست و بیان داشت: شهادت 6 پاسدار شیعه و سنی سپاه بیت‌المقدس در درگیری با عوامل مزدور ضد انقلاب نشان داد که این وحدت در کردستان همچنان پابرجاست.

گفتنی است؛ 18 مهرماه امسال 6 نفر از پرسنل سپاه بیت‌المقدس کردستان به نام‌های حاج مطلب احمدیان، منصور مخدومی، لقمان حسینی، فتاح محمدی و جلال مصطفایی در درگیری با عوامل مزدور ضدانقلاب در روستای ساوان بانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/79002/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول