اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم:

مشکلات امنیتی در محلاتی که مساجد فعال دارند کمتر است

فرمانده انتظامی جهرم استان فارس گفت: مساجد مناطق و محلاتی که فعال‌تر هستند، در کاستن از معضلات اجتماعی نقش موثر دارند و مشکلات امنیتی در این‌گونه محلات کمتر مشاهده می‌شود.

مشکلات امنیتی در محلاتی که مساجد فعال دارند کمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک‌زاده در نشست با مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان جهرم اظهار داشت: اگر متولیان مساجد بتوانند در جذب و هدایت افراد به این پایگاه مقدس به خوبی عمل کنند، بدون تردید از معضلات اجتماعی به میزان چشم‌گیری کاسته می‌شود.

وی افزود: شیعیان علی(ع) باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده و با برپایی محافل مذهبی و عمل به شعائر اسلامی به مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان بپردازند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: هدف ما ایجاد موج فرهنگی برای مقابله با تهاجم نرم دشمن است و با توجه به تاثیرگذاری مجالس مذهبی و استقبال خوب و چشم‌گیری که مردم از این‌گونه مجالس دارند، می‌توان از برکات آن برای تقویت این موج بهره گرفت.

ملک‌زاده تصریح کرد: ایجاد موج فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در سایه اتحاد، وحدت و همدلی میسر می‌شود و استفاده درست از مناسبت‌های مذهبی به ویژه ایام محرم و صفر می‌تواند به ما در دستیابی به این هدف و همچنین ترویج فرهنگ ناب اسلامی کمک کند.

فرمانده انتظامی جهرم به فرارسیدن ایام محرم اشاره کرد و گفت: در برپایی آیین‌های سوگواری باید از بدعت‌ها و آسیب‌های عزاداری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول