اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مرکز میاندرود مطرح کرد

میاندرود شهری فرامنطقه‌ای است/لزوم توجه مسئولان به این شهرستان

رئیس شورای شهر مرکز میاندرود به موقعیت شهر سورک در نزدیکی مرکز استان و همجوار با مراکز مهم استانی مانند فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز اشاره کرد و این شهر را یک شهر فرامنطقه‌ای عنوان کرد.

میاندرود شهری فرامنطقه‌ای است/لزوم توجه مسئولان به این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، کاظم امجدی عصر امروز در جلسه معارفه شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود مشکلات این شهر را نیازمند نگاه دقیق و وحدت رویه همه مسئولان دانست.

رئیس شورای شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود به موقعیت شهر سورک در نزدیکی مرکز استان و همجوار با مراکز مهم استانی مانند فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز اشاره کرد و این شهر را یک شهر فرامنطقه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به کاستی‌های این شهر افزود: ساماندهی خیابان امام(ره)، راه‌اندازی تاکسی شهری، ساماندهی بلوار امام رضا(ع) و تجاری‌سازی این محدوده با استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان و ایجاد پروژه‌های اقتصادی پایدار مانند CNG از جمله این نیازها در شهر سورک است.

رئیس شورای شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌های شهرداری را از جمله ضروریات مدنظر خود دانست و بیان داشت: برگزاری کمیسیون ماده 100 شهرداری در این شهرستان با توجه به اینکه از ابتدای سال تاکنون فقط در یک مورد این جلسه برگزار شده است باید مورد توجه قرار گیرد زیرا سهمی مهم در میزان درآمد شهرداری دارد و بسیار ضروری است.

انتهای پیام/86021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول