اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خواستار شد

ارائه گزارش ماهانه پروژه‌ها توسط مدیران خرم‌بید

فرماندار خرم‌بید گفت: مدیران این شهرستان باید گزارش فعالیت‌های خود و نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها و رشد آنها را ماهانه ارائه کنند.

ارائه گزارش ماهانه پروژه‌ها توسط مدیران خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داود ایوبی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان هدف اصلی تشکیل این کمیته را پیگیری مصوبات و اطلاع از نحوه تخصیص اعتبارات دانست و اظهار داشت: مدیران باید گزارش فعالیت‌های خود و نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها و رشد آنها را ماهانه ارائه کنند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه این شهرستان از اختصاص دو درصد نفت و گاز محروم است، این امر نباید بهانه‌ای باشد تا تکمیل پروژه‌ها در آن تعطیل شود و مدیران باید به دنبال جذب منابع از ادارات کل خود باشند.

ایوبی ادامه داد: خدمات در شهرستان خرم‌بید در تمام حوزه‌ها به خوبی انجام شده است اما هنوز جا برای ارائه خدمات مطلوب‌تر وجود دارد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌بید گفت: در این شهرستان فقط یک روستا با مشکل آب آشامیدنی روبه‌رو است که با عنایت استاندار و اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستای خیرآباد بخش مشهد مرغاب این مشکل به زودی مرتفع و با این وجود 100 درصد روستاهای این شهرستان از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی در پایان از مدیران خواست تا نسبت به تکمیل پروژه‌های ناتمام خود برای افتتاح در دهه فجر امسال تلاش کنند.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول