اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

برنامه‌ریزی برای تبدیل اصفهان به شهر بدون دخانیات انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌های مسئولان در راستای مقابله با مصرف دخانیات و به ویژه قلیان باید به صورتی باشد که اصفهان به شهر بدون دخانیات تبدیل شود.

برنامه‌ریزی برای تبدیل اصفهان به شهر بدون دخانیات انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر مصرف قلیان در جامعه به عنوان یکی از نا‌هنجاری‌های اجتماعی است، اظهار کرد: مسئولان باید با استفاده از اجرای طرح‌های اصولی به مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی بپردازند.

وی به ضرورت برخورد جدی با مصرف قلیان در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی در راستای بیان مضرات ناشی از مصرف قلیان ضرورت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های مسئولان در راستای مقابله با مصرف دخانیات و به ویژه قلیان باید به صورتی باشد که اصفهان به شهر بدون دخانیات تبدیل شود، تصریح کرد: امیدواریم با انجام اقدامات لازم در آینده شاهد تحقق این موضوع باشیم.

وی به یکی از مهم‌ترین معضلات و چالش‌های موجود در جامعه اشاره کرد و افزود: قاچاق دخانیات یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در راستای استفاده از مواد دخانی است که باید اقدامات اصولی در راستای مقابله با قاچاق دخانیات انجام شود.

نصر اصفهانی همچنین فعالیت کارگاه‌های غیر‌مجاز را یکی دیگر از معضلات موجود در راستای استفاده از دخانیات دانست و تاکید کرد: در حال حاضر قبح و زشتی مصرف قلیان در میان مردم از بین رفته است و این موضوع یکی از دلایل گسترش استفاده از قلیان در جامعه محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران شهری باید از سیمای شهری در راستای مقابله به پدیده شوم مصرف قلیان تلاش کنند، اضافه کرد: تبلیغات شهری باید در راستای منع استفاده از قلیان باید انجام شود.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول