اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری شهرکرد:

جمع‌آوری پسماندهای بیمارستانی نیازمند مدیریت صحیح است

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: بی‌خطرسازی و جمع‌آوری بهداشتی پسماندهای درمانی، بیمارستانی و عفونی در شهرکرد نیازمند مدیریت صحیح توسط مراکز تولیدکننده است.

جمع‌آوری پسماندهای بیمارستانی نیازمند مدیریت صحیح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالصادق نجفی بعدازظهر امروز در نشست ساماندهی زباله‌های تولیدی مراکز درمانی و بیمارستانی در شهرکرد، اظهار کرد: بی‌خطرسازی و جمع‌آوری بهداشتی پسماندهای درمانی، بیمارستانی و عفونی در شهرکرد نیازمند مدیریت صحیح توسط مراکز تولیدکننده است.

وی با اشاره به مضرات این دسته از پسماندها، افزود: زباله‌های عفونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سلامت شهروندان را تهدید می‌کند.

نجفی با اشاره به آمادگی شهرداری در زمینه حل این معضل شهری، گفت: بر اساس قانون مدیریت پسماند، بی‌خطرسازی، جمع‌آوری بهداشتی و دفع زباله‌های عفونی مراکز درمانی دولتی و خصوصی بر عهده خود مراکز تولیدکننده بوده و مدیریت و حل این معضل شهری، نیازمند برنامه‌ریزی واحد و اتخاذ و اجرای تصمیمات کارشناسی متمرکز است.

معاون عمرانی و خدمات شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: علاوه بر آمادگی در راستای همکاری، ساماندهی و حل معضلات ناشی از پسماندهای پزشکی بزودی با مشارکت دستگاه‌های مرتبط، تذکرات و آموزش‌های لازم برای مراکز تولیدکننده پسماندهای پزشکی و درمانی اجرایی خواهد شد.

نشست ساماندهی زباله‌های تولیدی مراکز درمانی و بیمارستانی امروز به میزبانی شهرداری شهرکرد و با حضور کارشناسان اداره کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرکرد با هدف بررسی چگونگی و راهکارهای جمع‌آوری و دفع بهداشتی پسماندهای درمانی و بیمارستانی در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول