اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

هزینه‌کرد 2.5 میلیارد ریالی برای مسجد گلمان ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای مسجد گلمان ارومیه هزینه شده است.

هزینه‌کرد 2.5 میلیارد ریالی برای مسجد گلمان ارومیه

خلیل محبت خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسجد شهرک گلمان همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا به منظور استفاده مردم مومن و عزادار حسینی افتتاح شد.

وی یادآور شد: عملیات عمرانی مسجد شهرک گلمان با زیربنای 651 مترمربع در یکی از سایت‌های مسکن مهر ارومیه با صرف هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به اتمام رسید.

محبت خواه شبستان برادران و خواهران، صحن محوطه بیرونی، آبدارخانه، سرویس بهداشتی برادران و خواهران و معلولان و موتورخانه را از جمله بخش‌های مختلف این مسجد عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استانداردسازی در جاده‌های میاندوآب، اعلام کرد: عملیات احداث بزرگراه میاندوآب به شاهین‌دژ به طول 10 کیلومتر در میاندوآب با شتاب مضاعف اجرا می‌شود.

محبت خواه یادآور شد: طرح تعریض و چهار خطه شدن محور میاندوآب به شاهین‌دژ از طرف میاندوآب با اعتبار اولیه 76 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات با چهاربانده کردن محور میاندوآب به شاهین‌دژ به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد، ابراز داشت: طرح‌های متعددی در راستای گسترش جاده‌های این شهرستان با توجه به افزایش روز افزون وسایط نقلیه در دست اجرا است.

محبت خواه ساخت محور میاندوآب به بوکان را یکی دیگر از پروژه‌های راهسازی آذربایجان غربی عنوان کرد و متذکر شد: پروژه تعریض محور میاندوآب به بوکان به طول 52 کیلومتر در قالب بزرگراه در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی روند اجرای پروژه‌های استانداردسازی محور میاندوآب ـ تپه رش به طول 23 کیلومتر و جاده فرعی میاندوآب به فسندوز به طول 30 کیلومتر را مثبت ارزیابی کرد.

محبت‌خواه به بهره‌مندی بیش از 28 هزار و 678 خانوار روستایی از راه آسفالته در میاندوآب اشاره کرد و گفت: تاکنون 306 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان آسفالت شده است.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول