اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت:

فعالیت فرهنگی هدف مهم هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت است

رئیس هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت گفت: انجام فعالیت فرهنگی و برگزاری مراسم‌های مذهبی هدف مهم هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت است.

فعالیت فرهنگی هدف مهم هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدرضا مرزکار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در گیلان، تمام اعضای هیئت امنای خود را قانونی و ادعای قلابی بودن را کذب دانست و اظهار داشت: این هیئت زیر نظر ستاد رسیدگی به امور مساجد گیلان فعالیت می‌کند.

وی درباره جزئیات حادثه تخریب در پنجم ماه محرم جاری در مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت، اظهار کرد: در روز شنبه 18 آبان جاری مصادف با پنجم ماه محرم ساعت هشت صبح از طرف اوقاف استان در مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت اقدام به تخریب ایستگاه صلواتی کردند.

وی ادامه داد: این ایستگاه را با ادعای اینکه «سوله» است، تخریب کردند؛ در حالی که برای ایجاد سوله باید پی ساختمان کنده شود اما این تنها ایستگاه صلواتی بود که به مناسبت ماه عزاداری امام حسین (ع) در مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت با کمک اعضای هیئت امنا برپا شده بود.

مسئول هیئت یادگاران جهاد و شهادت گیلان گفت: تنها هدف ما ایجاد یک ایستگاه صلواتی و بهره‌مندی عزاداران زائر از آن بود.

وی با اشاره به میزان خسارت وارده به ایستگاه صلواتی، تصریح کرد: اموال عمومی در این درگیری از بین رفت و در مجموع 6 میلیون و 380 هزار تومان به ایستگاه صلواتی خسارت وارد آمد.

مرزکار با بیان اینکه طوماری با یک‌هزار امضا نیز تهیه شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت ما در هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت انجام فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری مراسم‌ها با اعضای هیئت امنا است.

وی از توزیع 10 هزار غذای نذری در ایام عزاداری ماه محرم توسط هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت خبر داد.

انتهای پیام/2300/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول