اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات خبر داد

شرکت 27 امدادگر هلال احمر قاین در دوره تخصصی تغذیه اضطراری

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات با بیان این‌که دوره تخصصی تعذیه اضطراری توسط جمعیت هلال احمر قاینات برگزار شده است، گفت: در این دوره 27 برادر امدادگر جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

شرکت 27 امدادگر هلال احمر قاین در دوره تخصصی تغذیه اضطراری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمزه اسعد‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره تخصصی تغذیه اضطراری توسط جمعیت هلال احمر قاینات برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره تخصصی 27 نفر از برادران امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان شرکت کردند.

شرکت 27 برادر امدادگر هلال احمر قاین در دوره تخصصی پیش بیمارستانی

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات به سرفصل‌های این دوره تخصصی اشاره کرد و افزود: اصول تغذیه در سوانح، آشنائی با انواع جیره غذائی، آب سالم و نحوه تامین آن، نگهداری بهداشتی مواد غذائی و شرح وظایف امدادگر بهداشت و تغذیه از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

اسعدزاده تصریح کرد: برگزاری این دوره آموزشی به منظور ارتقاء آمادگی روز‌افزون امدادگران و با هدف تربیت امدادگرانی ماهر و کارآزموده که قادر باشند اقدامات لازم و ضروری را برای تامین بهداشت آب و تغذیه در زمان اضطرار و بحران به درستی انجام دهند برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 27 نفر از امدادگران برادر در این دوره اضافه کرد: در سال جاری این دومین دوره تخصصی است که در جمعیت هلال احمر قاینات برگزار و پیش از این نیز دوره تخصصی پیش بیمارستانی ویژه برادران امدادگر با شرکت 27 نفر تشکیل شده است. 

آشنایی 120 نفر با اصول اولیه امداد در قاین

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی در کانون طلاب خواهران، کانون هلال احمر دانشگاه آزاد، کانون زندان شهرستان، دبیرستان نمونه فدک خواهران، و روستاهای روم و اسماعیل‌آباد از دیگر دوره‌های آموزشی در شش ماهه دوم سال جاری است.

اسعدزاده خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها بیش از 120 نفر از علاقمندان با اصول اولیه امداد، کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی آشنا شدند.

انتهای پیام/22481/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول