اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خواستار شد

اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان 70 درصد

فرماندار کاشان بر اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران 70 درصد به بالای هشت سال دوران دفاع مقدس توسط مدیران دستگاه‌های دولتی این شهرستان تأکید کرد.

اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان 70 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان کاشان اظهار داشت: جذب فرزندان جانبازان و ایثارگران 70 درصد به بالای هشت سال دوران دفاع مقدس با استفاده از قوانین در حوزه اشتغال توسط دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های شهرستان کاشان نیازمند عزم جمعی است.

وی افزود: هر چند بخش استخدام در دولت یازدهم درحال بازنگری است تا بتواند مشکل اشتغال را حل کند اما شهرستان کاشان در بخش‌های مختلف این ظرفیت را دارد که بتواند بحث اشتغال فرزندان جانبازان 70 درصد به بالای شهرستان را برای همیشه حل و فصل کند.

فرماندار کاشان همچنین از مسئولان دستگاه‌های شهرستان کاشان درخواست کرد تا همکاری و تعامل بیشتری با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان داشته باشند.

جوادی در ادامه بر اتمام ساماندهی گلزار شهدای منطقه کاشان تأکید کرد و با اشاره به این که شهدا یادگاران و سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند افزود: گلزار شهدا که امروز به عنوان زیارتگاه‌ امامزادگان در ایران اسلامی مورد توجه مردم شهیدپرور قرار دارند و با حضور در گلزار شهدا به دنبال رسیدن به حاجات خود هستند نیازمند توجه بیشتری از سوی شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی افزود: برای ساماندهی گلزار شهدا دستگاه‌های مرتبط از جمله ادارات اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی و... باید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان را یاری کنند.

معاون استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات دولتی و ناتمام ماندن ساماندهی گلزاری شهدای دارالسلام کاشان یادآور شد: برای ادامه ساماندهی گلزار شهدای دارالسلام خیرین و بخش خصوصی می‌توانند با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان تعامل داشته باشند.

جوادی در ادامه بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط مدیران شهرستان را یکی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان با هدف تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی بنیاد شهید کاشان هفته‌ای چهار نفر از مدیران دستگاه‌های دولتی به دیدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان می‌روند.

فرماندار کاشان همچنین خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تقوا و خدمت هوشمندانه به مردم در سرلوحه فعالیت‌های مدیران و مسئولان دستگاه‌های شهرستان کاشان قرار داشته باشد.

جوادی در ادامه از انتقال نماز جمعه از مسجد حبیب بن موسی(ع) به محل مصلی بقیه الله الاعظم توسط آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان به عنوان اقدامی ماندگار در تاریخ شهرستان کاشان یاد و عنوان کرد: با وجود آماده شدن یک ششم از این پروژه بزرگ و عظیم در کاشان اما انتقال نماز جمعه به مصلی ضرورتی بود که با استقبال مردم دارالمؤمنین روبرو شد و امروز برای اتمام این پروژه ماندگار نیازمند مشارکت همه آحاد مردم شهرستان کاشان است.

انتهای پیام/2406/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول