اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

شناسایی 30 نقطه آبگرفتگی در رشت

معاون امور عمرانی استاندار گیلان به اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در 11 نقطه شهر رشت اشاره کرد و گفت: 30 نقطه آبگرفتگی در شهر رشت شناسایی شده است.

شناسایی 30 نقطه آبگرفتگی در رشت

محمد آقاجانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر برطرف شدن سریع آبگرفتگی مناطق شهر رشت اظهار کرد: برطرف شدن آبگرفتگی چهار راه میکائیل به دلیل پس‌زدگی آب به داخل بافت فرسوده نیازمند زمان بیشتری است.

وی به شرایط عادی در دیگر نقاط شهر رشت اشاره کرد و افزود: بامداد امروز حجم بسیار باران در مدت زمان کمی در شهر رشت باریده است.

آقاجانزاده بارش باران در گیلان را همراه با وزش باد دانست و بیان کرد: برگ درختان همراه باران ورودی دریچه‌های فاضلاب را مسدود کرده و سبب آبگرفتگی معابر شده است.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه آبگرفتگی بعضی از مناطق شهر رشت را از حالت عادی خارج کرده است، تصریح کرد: مشکل آبگرفتگی شهر رشت در حال برطرف شدن است و خسارت‌های احتمالی بررسی می‌شود.

وی هرگونه ترافیک و تعطیلی را سبب ایجاد خسارت به مردم دانست و گفت: انتظار داریم شهروندان با مسئولان نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم از بارندگی رهایی یابیم.

آقاجانزاده از شناسایی 30 نقطه آبگرفتگی در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در 11 نقطه شهر رشت در حال انجام است و در این مناطق آبگرفتگی نداریم.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز در محدوده خیابان لاکانی، چله‌خانه و استقامت شهر رشت آبگرفتگی نداشتیم، خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در یک‌سوم از بحرانی‌ترین مناطق شهر رشت انجام شده و اجرای این طرح در دوسوم دیگر مناطق در اولویت است.

90 درصد مشکل آبگرفتگی 11 منطقه رشت برطرف شده است

سرپرست شهرداری رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور مسئولان در سطح این شهر خبر داد و گفت: باران شدید از بامداد امروز در شهر رشت آغاز شده است.

علی بهارمست بر جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت تاکید کرد و افزود: وضعیت شهر رشت پس از چند ساعت بارندگی در حال بازگشت به حالت عادی است.

وی با اشاره به شناسایی 30 نقطه آبگرفتگی در شهر رشت، تصریح کرد: مشکل 90 درصد آبگرفتگی 11 منطقه شهر رشت برطرف شده است.

انتهای پیام/84001/ب40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول