اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

تحقق 59 درصدی تعهد آموزشی کارگاه پادگان در اصفهان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال، تعهد آموزشی کارگاه پادگان در اصفهان حدود 59 درصد تحقق یافته است.

تحقق 59 درصدی تعهد آموزشی کارگاه پادگان در اصفهان

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آمار عملکرد آموزشی استان طی 6 ماه نخست امسال اظهار کرد: آمار عملکرد 6 ماهه استان در راستای سیاست‌گذاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بوده است.

وی با بیان اینکه عملکرد آموزشی استان حاکی از این است که اصفهان در بخش دولتی در خوشه‌های صنعت و کشاورزی حضور فعال‌تری داشته و در خوشه خدمات عرصه را برای فعالیت گسترده‌تر بخش غیر‌دولتی باز گذاشته است، اضافه کرد: این موضوع سبب افزایش چشمگیر فعالیت بخش خصوصی در حوزه خدمات شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: براساس سهم اشتغال استان باید همچنان سهم آموزش دولتی در بخش‌های خدماتی کاهش و در بخش‌های کشاورزی و صنعت افزایش یابد.

وی به عملکرد آموزش فنی و حرفه‌ای استان طی شش ماهه نخست امسال براساس نوع دوره اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت کارگاه پادگان متعهد به آموزش 140 هزار دوره نفر-ساعت بوده، اما 82 هزار و 528 دوره آموزشی نفر-ساعت در این کارگاه برای مهارت‌آموزان برگزار شده است.

جلالی با بیان اینکه عملکرد نفر-دوره کارگاه پادگان در این مدت ارائه آموزش‌های مهارتی به 791 نفر-دوره بوده است، تاکید کرد: طی 6 ماهه نخست امسال، تعهد آموزشی کارگاه پادگان در اصفهان حدود 59 درصد تحقق یافته است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین درصد تحقق تعهدات مربوط به زندان و مراکز ثابت بوده و کمترین درصد تحقق مربوط به آموزش در صنایع است، افزود: تعامل بیشتر با صنایع و واحد‌های صنعتی استان برای آموزش توسط مراکز و اداره کل، تعامل بیشتر با اصناف و ایجاد امکان استفاده از مربیان مجرب و بهره‌گیری از متخصصان حوزه صنعت ضرورت دارد.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول