اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

اجرای طرح احسان حسینی در آمل/ توزیع 2 تن برنج بین نیازمندان آملی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در این شهرستان از توزیع 2 تن برنج بین نیازمندان آملی در ایام محرم خبر داد.

اجرای طرح احسان حسینی در آمل/ توزیع 2 تن برنج بین نیازمندان آملی

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در ایام دهه نخست محرم امسال 2 تن برنج بین نیازمندان آملی توزیع شد.

وی با اشاره به ارزش 60 میلیون ریالی این کمک‌رسانی به نیازمندان، خاطرنشان کرد: توزیع برنج بین مستمندان تحت حمایت از طریق خیران انجام شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با تأکید بر اینکه در صبح روزهای دهه نخست محرم‌الحرام مراسم عزاداری سالار شهیدان در این اداره برگزار شد، ادامه داد: در روز هفتم محرم نیز بین نیازمندان اطعام‌دهی انجام شد.

علیپور تصریح کرد: برای بازدید از وضعیت معیشتی محرومان در روستاها حضور یافته و با شرکت در مراسم‌های محرم در این مناطق برنامه‌های و فعالیت‌های امداد را تشریح کردیم همچنین این برنامه‌ها در سطح مساجد شهر نیز انجام گرفت.

این مسئول در پایان با برگزاری طرح احسان حسینی در بین مستمندان جامعه، یادآور شد: جهت‌دار کردن نذورات مردمی با هدف بهره‌رساندن به نیازمندان واقعی، تقویت و تبیین فرهنگ احسان مومنین به نیازمندان با لحاظ کردن جایگاه ارزشی احسان حسینی و استفاده از ظرفیت معنوی در راستای آمادگی روحی و روانی مومنین برای خدمت به نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول