اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

سرآمد بودن دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه فضای ورزشی

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این دانشگاه در کشور در زمینه فضای ورزشی سرآمد است که امیدواریم دانشجویان از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

سرآمد بودن دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه فضای ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالعلی محقق زاده پنج‌شنبه‌شب در پنجمین همایش فرهنگی و آموزشی رویش اظهار داشت: آگاهی از اطلاعات مورد نیاز دانشجویان جدیدالورود از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی رویش است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابراز داشت: دریافت اطلاعات باید از طریق آگاهانه و افراد مطلع باشد تا دانشجو دچار مشکل نشود.

وی گفت: در سال‌های دور دانشجویان از افراد مختلف در مورد آینده رشته تحصیلی خود اطلاعات دریافت می‌کردند که گاهی با مشکل همراه می‌شدند.

محقق‌زاده افزود: همایش رویش به دنبال ارائه شناخت صحیح به دانشجویان برای تحصیل راحت‌تر و موفق‌تر است.

وی تصریح کرد: آینده دانشگاه در دست شما دانشجویان است و باید از امروز برای فردایی بهتر برنامه‌ریزی کنید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: درصدد هستیم که همایش رویش به این اختتامیه و دوره چند روزه ختم نشود و در آینده در جلسات ماهانه دانشجویان در کنار یکدیگر برای آینده بهتر مهیا شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه به دانشجویانی نیاز دارد که علاوه بر موفقیت تحصیلی در شاخه‌های دیگر نیز ممتاز باشند.

محقق‌زاده بیان کرد: نشاط دانشجویی یکی از ابزارهای مهم برای تحقق این هدف است که دانشجویان باید برای حفظ آن تلاش کنند.

وی گفت: در کنار نشاط دانشجویی توجه به تربیت‌بدنی نیز یکی از ابزارهای موفقیت اجتماعی دانشجویان است که باید به آن توجه شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور در زمینه فضای ورزشی سرآمد است و امیدواریم دانشجویان از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: معنویت نیز رکن مهمی است که دانشجویان باید برای رسیدن به معنویتی که در تمام مراحل یاریگر آنان باشد، تلاش کنند.

محقق‌زاده ابراز داشت: تحصیل با کیفیت بالا و پژوهش نیز از ارکان دیگر موفقیت یک دانشجو است که باید همگی شما به آن توجه کنید.

به گزارش فارس، بیش از یک‌هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، رادیولوژی، پرستاری، مامایی، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل، توانبخشی، تغذیه و مدیریت به جمع دانشجویان علوم پزشکی شیراز در سال تحصیلی جدید اضافه شده‌اند.

انتهای پیام/2448/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول