اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ‌ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری کنگره یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی در شیراز

مدیر آموزش مداوم پزشکی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نخستین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی اول تا سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دکتر مجیدرضا فرخی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چهار محور پیوند اعضا، میکروب‌شناسی بالینی، «آی تی» پزشکی و ایمونولوژی سرطان در کشور قطب محسوب می‌شود.

وی افزود: به طور کل در کشور 30 قطب علمی در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت وجود دارد که چهار مورد آن در شیراز است.

مدیر آموزش مداوم پزشکی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ورود آموزش الکترونیک به ایران که به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته در یادگیری استفاده می‌شود، حدود 10 سال قدمت دارد.

مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: استفاده از فناوری اطلاعات یکی از پارامترهای توسعه در زمینه آموزش هر کشور است.

وی ادامه داد: در کنگره بین‌المللی و ششمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، تعداد بسیاری از اساتید این علوم دانش خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

فرخی اظهار داشت: در این کنگره برای نخستین بار جشنواره ملی سلامت الکترونیکی «سینا» برگزار می‌شود و از 50 محتوای دریافتی در این زمینه تعدادی با اعمال نظر مخاطبان به عنوان محتوای برتر انتخاب خواهد شد.

به گفته وی، مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام‌های آموزشی، کاربرد شیوه‌ها و فناوری‌های نوین یادگیری الکترونیکی و طراحی محیط‌های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا سه محور اصلی این کنگره هستند.

گفتنی است، جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت، ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی و کاربرد آموزش‌های الکترونیک ضمن خدمت دیگر محورهای این کنگره بودند که فرخی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/2448/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول