اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان:

ترویج فرهنگ دینی توسط مربیان آموزش‌دیده بسیار اهمیت دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: ترویج فرهنگ دینی در جامعه توسط مربیان آموزش‌دیده از دانشگاه معارف قرآن و عترت بسیار حائز اهمیت است.

ترویج فرهنگ دینی توسط مربیان آموزش‌دیده بسیار اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر آذربایجانی عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان از دانشگاه معارف قرآن و عترت اظهار کرد: به سبب دعوتی که مسئولان دانشگاه از کمیسیون فرهنگی شورای شهر داشتند، امروز توفیق شد از دانشگاه تخصصی غیردولتی معارف قرآن و عترت بازدیدی اجمالی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر از کار ارزشمندی که دانشگاه معارف قرآن و عترت اکنون در زمینه ترویج مباحث قرآنی همراه با آموزش مربیان قرآنی که در حال انجام است، بازدید کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از نقاط  قوت و مثبتی که در دانشگاه معارف قرآن و عترت در حال انجام است، تربیت مربیان و استادان دین‌پژوه و قرآنی برای اشاعه و ترویج فرهنگی دینی- اسلامی در جامعه در قالب کاری سیستماتیک و آکادمیک است.

وی تصریح کرد: در شهر و جامعه‌ای که اکنون ما زندگی می‌کنیم، حفظ فرهنگ دینی و اسلامی از واجبات است، ما باید چنین فرهنگ قوی را به جهان ارائه بدهیم، به طور حتم وجود دانشگاه معارف قرآن و عترت و تربیت چنین دانشجویانی یکی از ظرفیت‌هایی که ما را در این امر مهم یاری می‌رساند.

آذربایجانی افزود: یکی از مباحثی که اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر در جلسه مشترک خود با مسئولان دانشگاه معارف قرآن و عترت تأکید داشتند، این بود که با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولید علوم انسانی، متأسفانه بیشتر مباحث علوم انسانی تدریسی دانشگاه‌ها ترجمه‌ای است و کمتر در حوزه تألیف و تدوین بومی حرکت کرده‌ایم و به طور حتم وجود دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه معارف قرآن و عترت می‌تواند به عنوان قابلیتی برای استفاده از معارف دینی- مذهبی ما در علوم انسانی استفاده شوند.

انتهای پیام/63001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول