اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین خرید نماینده قم در میانه راه لیگ پانزدهم

بازیکن تیم شنژن چین به ماهان تندیس قم ملحق شد

باشگاه ماهان تندیس قم در تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته در بازی‌های سپری شده لیگ برتر فوتسال بار دیگر به منظور تقویت تیم فوتسال خود یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.

بازیکن تیم شنژن چین به ماهان تندیس قم ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از جدایی علی‌اصغر حسن‌زاده، میثم ایلانلو، مهدی حسن‌زاده و یکی دو بازیکن دیگر کمتر کسی تصور می‌کرد که نماینده فوتسال قم در میانه‌های راه پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دچار مشکل شود.

ماهان تندیس قم با ترکیبی تقریبا مشابه فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر فوتسال وارد لیگ پانزدهم شد و حتی چند چهره جوان و جویای نام را به ترکیب خود اضافه کرد اما هیچ گاه نتوانست انسجام لیگ چهاردهم را داشته باشد و به همین دلیل مجبور به جذب بازیکنان جدید برای رفع نقاط ضعف خود شد.

این اقدام ابتدا با جذب محمد وزیرزاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در تعطیلاتی که به سبب اعزام تیم ملی فوتسال به بازی‌های بین‌المللی جام گرندپرکیس برزیل صورت گرفته بود، توسط مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم انجام شد و حالا آنها با دیگر ملی‌پوش فوتسال به توافق رسیده‌اند.

این بازیکن مسعود دانشور ملی‌پوش حدودا 27 ساله فوتسال کشورمان است که متولد دهم بهمن ماه سال 1366 بوده و در فصول اخیر رقابت‌های باشگاه‌های برتر فوتسال کشور در تیم‌های مختلف لیگ برتری به میدان رفته است.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی فوتسال کشورمان و همراهی پرافتخارترین تیم فوتسال قاره کهن در جام جهانی 2008 برزیل را دارد و گل‌های ارزشمندی نیز برای تیم ملی در آن جام و همچنین جام ملت‌های آسیا و مسابقات بین‌المللی مختلف به ثمر رسانده، از این به بعد با پیراهن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

دانشور که پیش از این سابقه بازی با پیراهن تیم فوتسال صدرای شیراز، گیتی‌پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و لبنیات ارژن فارس را دارد عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه ماهان تندیس قم و در حضور امیر جلالی مدیرعامل این باشگاه رسما با ماهانی‌ها تا پایان فصل قرارداد بست.

بدین ترتیب دانشور که قبلا در قم مقابل تیم‌های ارم کیش، کیش ایر و صبا به میدان رفته است، از این به بعد به عنوان عضوی از تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مقابل رقبای لیگ برتری بازی خواهد کرد و نخستین بار در دیدار هفته یازدهم با میثاق تهران برای ماهان بازی می‌کند.

آخرین تیمی که دانشور پیش از حضور در تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای آن بازی کرده، تیم فوتسال شنژن چین است که ملی‌پوش فوتسال کشورمان برای این تیم در مقدماتی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفت و به مرحله نهایی نیز راه یافت.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول