اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

تماشاگران اروپایی از حضور در ورزشگاه لذت می‌برند/ کیفیت لیگ برتر پایین بود

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه تماشاگران اروپایی از حضور در ورزشگاه لذت می‌برند، گفت: کیفیت لیگ برتر پایین بود.

تماشاگران اروپایی از حضور در ورزشگاه لذت می‌برند/ کیفیت لیگ برتر پایین بود

محمدرضا کربکندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کیفیت لیگ در نیم فصل نخست، اظهار کرد: کیفیت لیگ در مجموع بالا نبود و سطح بازی‌ها بسیار پایین بود؛ با وجود اینکه بازیکنان باید برای جام جهانی انگیزه و کیفیت بالاتری را به نمایش می‌گذاشتند، تیم‌های بزرگ ما جاذبه‌ لازم را نداشتند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود سطح بازی‌ها بالاتر می‌بود، اما تیم‌ها تنها به کسب سه امتیاز دلخوش کرده‌اند و جایگاهشان در جدول برایشان بسیار مهمتر بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به نقاط مثبت لیگ اشاره کرد و افزود: برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده برای بازیکنان در حال تبدیل شده به یک عادت مثبت است و دیگر بازیکنان به انجام بازی‌های فشرده اعتراضی نمی‌کنند.

وی با اشاره به کیفیت زمین‌های فوتبال، تصریح کرد: کیفیت‌ چمن‌ها نسبت به گذشته وضعیت بهتری را پیدا نکرده است و ورزشگاه‌هایی مانند تختی تهران، شیراز یا کرج کیفیت مطلوب را نداشت، اما از نکات مثبت نیز این بود که بسیاری از بازی‌های دو تیم سرخابی پایتخت که در گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد به ورزشگاه‌های دیگر انتقال پیدا کرد.

کربکندی اضافه کرد: از جمله کارهای مثبت دیگر مسئولان لیگ انتخاب بهترین بازیکن فنی و اخلاق است که در پایان هر بازی مشخص می‌شود، به شرط آنکه با کیفیت بهتری انجام شود.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های ما زیاد نیست که یک مقدار آن به مسائل مالی برمی‌گردد و بخشی از آن به سرویس دهی و پایین بودن سطح کیفی بازی‌ها مربوط می‌شود و زمانی که بازی‌های اروپایی را مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم که تماشاگران آنها چه میزان از حضور در ورزشگاه‌ها لذت می‌برند.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مسائل داوری، اذعان داشت: اشتباه‌های داوران ما بیش از گذشته شده است و باید با میدان دادن به داوران جوان آینده داوری را بیشتر تضمین کنیم و تنها به طور صرف به چند داور بین‌المللی تکیه نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: بحث سلامت فوتبال باید به طور جدی پیگیری شود تا نگرانی افرادی که سالم کار می‌کنند، برطرف شود.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول