اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق ذوب‌آهن:

نتیجه‌گرایی مدیران کیفیت لیگ را پایین آورده است

مربی سابق ذوب‌آهن گفت: تا زمانی‌که مدیران ما قصد نتیجه‌گرایی دارند کیفیت لیگ ما همین است و نه بازیکنان و نه مربیان می‌توانند مطرح شوند.

نتیجه‌گرایی مدیران کیفیت لیگ را پایین آورده است

حسن حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کیفیت لیگ اظهار کرد: کیفیت لیگ متوسط رو به خوب بود اما یکسری اشکالات نیز در برگزاری بازی‌ها بود مانند اینکه تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن چرا باید بازی‌هایشان را در یک روز برگزار کنند و باید بازی‌های آنها نیز مانند دیدارهای استقلال و پرسپولیس متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: از نکات منفی دیگر اینکه تمام مسئولین و مربیان به دنبال این هستند که به داور گیر بدهند و همه بر علیه یکدیگر صحبت کنند اما باید با این مسائل برخورد شود.

مربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: تا زمانی‌که مدیران ما قصد نتیجه‌گرایی دارند کیفیت لیگ ما همین است و نه بازیکنان و نه مربیان می‌توانند مطرح شوند و تمام آنهایی هم که می‌گویند ما به بازیکنان جوانمان میدان می‌دهیم تنها شعار است.

وی با اشاره به ذوب‌آهن اضافه کرد: این تیم به هیچ عنوان نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند و من جابجای مربیان، تعویض مدیران، و اینکه قصد داشتند این تیم را به همراه سپاهان به حاشیه ببرند که موفق هم شدند در عدم نتیجه‌گیری این تیم تاثیرگذار می‌دانم.

حاج‌رسولی‌ها تاکید کرد: برخی از بازیکنان که در دو تیم اصفهانی ضعیف کار کردند و قصد جدایی از این تیم را دارند مسائلی را برای تیم بوجود آوردند که هم مدیران هم مربیان این تیم‌ها را دچار مسائل حاشیه‌ای کرد و همین نکات کوچک موجب شد نتایج خوبی را برای سپاهان و ذوب‌آهن شاهد نباشیم.

وی در ادامه به شرایط سپاهان اشاره کرد و افزود: این تیم بهتر از ذوب‌آهن بود اما سپاهان هم با مسائلی مانند جباری و آرش افشین وارد حاشیه شد و مسائل بیرون از زمین برای یک تیم بسیار تاثیرگذار است.

مربی سابق ذوب‌آهن گفت: امیدوارم شرایط هر دو تیم اصفهانی بهتر از گذشته شود و در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنند.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول