اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز:

علت آلودگی باران‌های خوزستان مشخص نیست/محیط زیست در حال تحقیق است

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: اگر چه بارش باران‌های اسیدی افراد بسیاری را وارد بیمارستان‌ها کرد اما هنوز علت و منشاء اصلی آلودگی مشخص نشده و سازمان محیط زیست در حال تحقیق است.

علت آلودگی باران‌های خوزستان مشخص نیست/محیط زیست در حال تحقیق است

مهرداد شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پمپ‌های غیر مجاز در کوی مشعلی را جمع‌آوری کردیم و مانع ورود آب بیش از حد مجاز به مزارع سبزیجات شدیم.

وی بیان کرد: در کوی مشعلی اهواز مزارع بسیاری وجود دارد که برای آبیاری این مزارع از پمپ‌های غیر مجاز استفاده می‌شد و این امر باعث عدم آب رسانی به منازل اطراف شده بود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز عنوان کرد: در بخش سلامت 52 شاخص عدالت وجود دارد که برای اجرای آن 6 کارگروه تخصصی تشکیل دادیم. در حال حاضر هر 52 شاخص سلامت به خوبی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: مرگ مادران به هنگام زایمان، نوزادان و کودکان زیر یک سال سه شاخص مهم عدالت در حوزه سلامت به شمار می‌روند.

شریفی با اشاره به اینکه حدود 600 هزار نفر از جمعیت شهر اهواز را تحت پوشش داریم افزود: در 6 ماهه نخست سال 10 هزار برنامه آموزشی برگزار کردیم و از 4 هزار کارگاه تحت پوشش بازدید به عمل آوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کارخانه در سطح شهر ایجاد آلودگی کند چه برخوردی با وی خواهید کرد افزود: با توجه به بازدیدی که از کارخانجات به عمل آوردیم حدود 29 کارخانه را که ایجاد آلودگی می‌کردند به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص آلودگی شهر اهواز و بارش باران‌های اسیدی در چند روز اخیر گفت: کار اصلی بهداشت پیشگیری از وقوع بیماری است اما باید بگویم که هنوز علت باران‌های اسیدی مشخص نشده است و سازمان محیط زیست در حال تحقیق است.

انتهای پیام/ 72015/ت20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول