اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه مطرح کرد

عملکرد ضعیف شبکه بهداشت و درمان در حوزه سلامت واحدهای خبازی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه سلامت واحدهای خبازی را ضعیف دانست.

عملکرد ضعیف شبکه بهداشت و درمان در حوزه سلامت واحدهای خبازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید باقر افشین ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: برخی متصدیان واحدهای خبازی در کهگیلویه حتی روپوش هم ندارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه سلامت واحدهای خبازی ضعیف عمل می‌کند، افزود: شبکه بهداشت باید نسبت به سلامت مردم بخصوص در بحث پخت نان حساسیت بیشتری به خرج دهد.

افشین با ابراز گله از عدم تعامل شبکه بهداشت با اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از واحدهای تولیدی تصریح کرد: انتظار می‌رود شبکه بهداشت در تأمین نیروی مورد نیاز برای بازرسی و نظارت از بازار همکاری لازم را داشته باشد.

وی شناسایی دو واحد داروخانه متخلف در دهدشت به جرم گرانفروشی را متذکر شد و ابراز داشت: این داروخانه‌ها برای بررسی و اعمال حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با تشریح قیمت برخی کالاهای اساسی دهدشت در چند ماهه اخیر از افزایش سرسام‌آور قیمت انشعابات آب و برق در شهرستان خبر داد و گفت: در انواع رنگ‌های ساختمانی نیز افزایش قیمت داشتیم.

به گفته افشین در این مدت خدمات ایران‌خودرو 20 درصد و صنایع چوبی تا 60 درصد افزایش قیمت داشته است.

افشین هم‌چنین افزایش قیمت شکر از 1500 به 2300 تومان را باعث افزایش قیمت شیرینی دانست و افزود: مشکل بین کارخانه شیر و دامداران منجر به کمبود شیر در شبکه توزیع شهرستان شده است.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول