اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت بدهی

استخر شنای سوق تعطیل شد

استخر شنای شهر سوق از توابع کهگیلویه برای سومین بار به علت بدهی به دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل شده است.

استخر شنای سوق تعطیل شد

سیدمحمود علوی نژاد امروز در جمع خبرنگاران کهگیلویه با اشاره به تعطیلی دو ماهه استخر شنای سوق اظهار کرد: این استخر 70 میلیون ریال بدهی گاز مصرفی دارد و برای راه اندازی آن باید هزینه آن پرداخت شود.

مسئول استخر شنای سوق در ادامه ابراز داشت: برای استفاده از استخر شنا در مناطق مختلف استان فرهنگ‌سازی نشده است و مدیران می‌توانند با پیش‌قدم شدن، بقیه مردم را به استفاده از استخرهای شنا تشویق کنند.

وی خواستار اعمال تخفیف در هزینه‌های گاز، آب و برق استخر با ادارات مربوطه شد و افزود: مسئولان شهرستان و استانی نسبت به رفع مشکلات موجود و راه‌اندازی دوباره استخر شنای شهر سوق شرایط لازم را فراهم کنند.

علوی نژاد تصریح کرد: مسئولان باید این نکته مهم را درنظر داشته باشند که هزینه نگهداری یک استخر در شهری مانند سوق با شهر تهران هیچ تفاوتی ندارد.

وی بیان کرد: استخر شهر سوق در حال حاظر یکی از بهترین و مجهزترین استخرها و مکان‌های ورزشی در استان بشمار می آید و همه روزه ورزش دوستان زیادی را از سایر شهرهای همجوار به خود جذب می‌کند و به مکان ورزشی امن و سالمی برای جوانان این شهرستان تبدیل شده است.

مسئول استخر شنای شهر سوق با بیان اینکه بنده برای اولین بار در استان اقدام به برگزاری دوره‌های مربیگری و شناگری حرفه‌ای کرده ام ابراز داشت: با گذشت زمان به تعداد شناگران آموزش دیده در این استخر افزوده می‌شود.

به گفته علوی‌نژاد این مکان ورزشی برای سومین بار و به مدت 15 روز است که به علت بدهی هفت میلیون تومانی به اداره گاز کهگیلویه تعطیل شده است.

 علوی‌نژاد در ادامه از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی مجدد این استخر گفت و افزود: از طرف جامعه ورزش ‌دوست شهر سوق تقاضای پیگیری و حل مشکل این مکان ورزشی را عاجزانه از مسئولان شهرستانی و استانی خواستاریم.

علوی‌نژاد از جوانان سوق به عنوان نیروهای مستعد در رشته‌های ورزشی یاد کرد و با اذعان به اینکه ورزش شهر سوق رونق زیادی داشت و جوانان زیادی اوقات و فراغت خود و همچنین کسب عناوین استانی و کشوری را هر ساله بر گردن داشتند افزود: ولی به دلیل همین بی‌توجهی و کم کاری‌ها نسبت به ورزشکاران، ورزش این شهر سوق راه به جایی نبرد و در این چند سال اخیر رشد زیادی نداشته است.

وی در پایان خواستار توجه جدی مسئولان به رفع مشکل استخر شد و تصریح کرد: اجازه ندهید که بار دیگر به دلیل بی ‌توجهی و کم کاری برخی افراد وضعیت این مکان ورزشی همچنان بلاتکلیف بماند.

انتهای پیام/82016/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول