اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان محلی

پروژه اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی پیگیری شد

پروژه اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی که در حال حاضر 68.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد مورد بازدید مسئولان استان کردستان قرار گرفت.

پروژه اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ظهر امروز استاندار کردستان به همراه شهردار و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر سنندج از پروژه اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی بازدید کردند.

در جریان این بازدید کامیاب شادمان شهردار سنندج با اشاره به طول یک‌هزار و 600 متری این طرح اظهار کرد: طول مسیر افتتاح شده آن تاکنون 550 متر بوده است.

وی با بیان اینکه عرض این مسیر چهار باند عبور به عرض سواره‌رو 21 متر است تصریح کرد: رفیوژ این مسیر 2 متر، پیاده‌رو به عرض 2 متر، کانال هدایت آب به عرض 70 سانتی‌متر و فضای سبز به عرض 60 سانتی‌‌متر از دیگر ویژگی‌های این پروژه است.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه پیمانکار طرح سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان است گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح 68.5 درصد بوده و تاکنون برای اجرای آن 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

شادمان با اشاره به اینکه 800 میلیون تومان از این بودجه از محل اعتبارات استانی هزینه شده است اظهار کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات داخلی تأمین شده است.

وی افزود: روکش آسفالت این طرح در طول 550 متر و در سطح 11 هزار و 550 متر مربع است.

شهردار سنندج دیوار حائل این طرح را در طول یک‌هزار و 150 متر و در حجم 6 هزار و 500 مترمکعب عنوان کرد و افزود: 66 هزار مترمکعب نیز حجم‌ریزی صورت گرفته است.

شادمان هدف از اجرای این طرح را روان‌سازی ترافیک بلوار کردستان، بلوار مستضعفین و میدان 12 فروردین عنوان کرد و افزود: در صورت تکمیل پروژه دسترسی به بلوار جانبازان و جاده ساحلی، میدان تره‌بار و ترمینال بزرگ سنندج و همچنین دسترسی سریع به بیمارستان توحید و به محلات گریاشان و شهرک اندیشه امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم و تکمیل اینگونه طرح‌ها زمینه رفاه و آسایش شهروندان سنندجی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول