اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی کرمان

پیکر شهید هاشمی در زرند تشییع شد

پیکر پاک و مطهر سیدفخرالدین هاشمی مامور نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شده بود در زرند تشییع شد.

پیکر شهید هاشمی در زرند تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، پیکر پاک و مطهر سیدفخرالدین هاشمی مامور نیروی انتظامی که جان خود را برای حفظ امنیت هدیه کرده بود، با حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم شهید پرور، مسئولان و فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی شهرستان زرند پیش از ظهر امروز با شکوه خاصی تشییع شد.

پیکر پاک این شهید سرافراز با حضور سردار چناریان فرمانده انتظامی استان، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم شهرستان زرند تشییع شد. 

مردم و مسئولان شهرستان زرند با سر دادن شعارهای کوبنده انقلابی پیکر مطهر این شهید سرافراز را از ستاد فرماندهی انتظامی تا چهارراه برق مشایعت کردند و در گلزار شهدا زرند به خاک سپردند.

سیدفخرالدین هاشمی این مامور شجاع نیروی انتظامی در درگیری اخیر با اشرار مسلح در منطقه رودبار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مهدی جعفری رئیس دادگستری زرند در حاشیه تشییع پیکر شهید هاشمی با اشاره به علاقه و دلبستگی ملت ایران به شهدا گفت: حضور گسترده مردم زرند در تشیع پیکر این شهید گرانقدر نشان‌دهنده پویایی و زنده بودن فضای شهید و شهادت در جامعه است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های نخست و قابل توجه در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه و مقابله جدی با قاچاقچیان و اشرار است.

جعفری اظهار داشت: در راه مبارزه با اشرار هزینه‌های سنگینی مانند شهادت و از دست دادن شهید هاشمی و شهدای مانند وی شده است.

انتهای پیام/80022/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول